وضعیت ترافیکی معابر پایتخت ۱۵ مرداد ۱۴۰۲-راهبرد معاصر

وضعیت ترافیکی معابر پایتخت ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: توقف در حاشیه بزرگراه‌ها ممنوع است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 06
کد خبر: ۱۹۸۰۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز یک شنبه پانزدهم مرداد ماه، نشان از خلوتی معابر و بزرگراه‌ها در سطح شهر تهران و احتمال افزایش تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

 

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه‌های تهران – کرج و بالعکس، همت، حکیم، هاشمی، یادگار، سلیمانی، بابایی، امام علی (ع)، باقری، زین الدین، اشرفی و چمران که معمولا پر ترافیک بودند الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت می‌باشند و در مسیر خیابان آزادی نیز در هر دو مسیر که معمولا در این ساعات متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

 

ریس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید دارای ترافیک نیمه سنگین می‌باشد.

 

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی تردد نمایید.

 

وی همچنین گفت: طرح جناغی‌ها در ورودی و خروجی بزرگراه‌ها در حال اجراست و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها، معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

 

سرهنگ شریفی از رانندگان خواست در صورت خرابی خودرو به هیچ وجه در بزرگراه‌ها توقف نکرده و در صورت بروز نقص فنی حتما وسیله نقلیه را به منتهی الیه سمت راست هدایت و برای اطلاع دیگر رانندگان حتما از مثلث شبرنگ در فاصله‌ای مناسب استفاده نمایند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار