بازیکنی که در باشگاه استقلال همه را شوکه کرد-راهبرد معاصر

بازیکنی که در باشگاه استقلال همه را شوکه کرد

در روزهایی که استقلال بابت رقم قرارداد با برخی بازیکنان خود دچار مشکل شده، اتفاقات عجیب و غریبی هم رخ می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 13
کد خبر: ۱۹۹۲۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ استقلال طی ۴۵ روز گذشته از بابت مسائل مالی روزهای بسیار پرفراز و نشیبی را سپری کرده است. این باشگاه ابتدا بحث جذب کردن علیرضا بیرانوند را به طور جدی جلو برد و ارقام فوق العاده سنگینی هم دررسانه‌ها مطرح شد اما در نهایت بیرانوند در پرسپولیس ماند. از سوی دیگر، ماجرای سعید مهری هم همچنان به قوت خود باقی مانده است و این بازیکن از نظر مالی با باشگاه به توافق نرسید ولی در لابه لای اتفاقات مذکور اخبار دیگری هم به گوش می‌رسد.

 

چند روز قبل بحث گم شدن قرارداد آرمین سهرابیان پیش آمد و این بازیکن ملی پوش حاضر شد دوباره با استقلال قرارداد ببندد. وقتی طرفین پای میز نشستند، یکی از مسئولان استقلال به آرمین پیشنهاد کرد با توجه به اینکه باشگاه در حال جذب چند بازیکن جوان است و مشکلات مالی دارد مقداری به آنها تخفیف بدهد.

 

این حرف بیشتر شبیه یک تعارف بود و خود استقلالی‌ها اصلاً تصور نمی‌کردند سهرابیان آن را بپذیرد اما آرمین نه تنها پذیرفت بلکه خودش پیشنهاد داد یک میلیارد تومان از مبلغ قراردادش را کم کنند و آن را به بازیکنان جوان بدهند. سهرابیان پای حرفش ماند و یک میلیارد تومان را به استقلال بخشید تا باشگاه مبلغ مذکور را صرف خرید بازیکنان جوان‌تر بکند./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده