منتظر محمد به مس رفسنجان پیوست-راهبرد معاصر

منتظر محمد به مس رفسنجان پیوست

«منتظر محمد» بازیکن عراقی که توسط علی خطیر با استقلال قرارداد همکاری امضا کرد اما از سوی جواد نکونام مازاد اعلام شد به مس رفسنجان پیوست.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 14
کد خبر: ۱۹۹۵۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ منتظر محمد کاپیتان تیم امید عراق که در تورنمنت غرب آسیا عنوان بهترین بازیکن را به نام خود ثبت کرده بود، چند روز پیش پس از قبولی در تست‌های پزشکی، با باشگاه استقلال قرارداد رسمی امضا کرد. این بازیکن در تمرینات استقلال نیز شرکت کرد.

با این حال، جواد نکونام سرمربی استقلال محمد را در فهرست مازاد قرار داد. او به باشگاه اعلام کرد به این بازیکن نیازی ندارد.

منتظر محمد در نهایت با باشگاه مس رفسنجان وارد مذاکره شد و پس از رسیدن به توافقات کامل قرارداد همکاری امضا کرد.

باشگاه استقلال با تایید این خبر نوشت: منتظر محمد، کاپیتان تیم ملی امید عراق که پیش از این با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله بسته بود، به دلیل قانون سقف بودجه به صورت قرضی به باشگاه مس رفسنجان منتقل شد. این بازیکن عراقی پس از پایان لیگ برتر بیست و سوم به استقلال برمی گردد.

این هافبک جوان علاوه بر حضور در چند باشگاه عراقی‌، سابقه بازی در التعاون امارات را در نیز در کارنامه دارد. وی که کاپیتان تیم امید عراق است، ۲۲ سال سن داشته و در تیم ملی بزرگسالان نیز دو مرتبه در مسابقات جام عرب به میدان رفته است./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده