دستگیری عناصر داعشی تاجر مواد مخدر در عراق + عکس-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دستگیری عناصر داعشی تاجر مواد مخدر در عراق + عکس

نیرو‌های امنیتی عراق سه نفر از فروشندگان مواد مخدر را که وابسته به داعش بودند، در منطقه خانقین استان دیاله دستگیر کردند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 16
کد خبر: ۱۹۹۹۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ گروه اطلاع رسانی امنیتی دولت عراق امروز اعلام کرد که طبق دستورات محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، نظارت عبدالوهاب الساعدی رئیس سرویس مبارزه با تروریسم و هماهنگی سرویس اطلاعات ملی عراق، تعدادی از تاجران و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه خانقین استان دیاله تحت رصد اطلاعاتی دقیق قرار گرفتند.

در ادامه بیانیه آمده است: نیرو‌های امنیتی قهرمان ما پس از رصد دقیق فروشندگان داعشی مواد مخدر، با آن‌ها درگیر و موفق شدند سه نفر از آن‌ها را بازداشت کنند.

دستگیری عناصر داعشی تاجر مواد مخدر در عراق + عکس



گروه اطلاع رسانی امنیتی دولت عراق تأکید کرد که نیرو‌های امنیتی عراق توانستند پس از کسب اطلاعات لازم، این گروه سه نفره را در عملیاتی سریع و ضربتی دستگیر کنند.

عناصر باقی‌مانده داعش همچنان در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا و الأنبار فعالیت دارند. نیرو‌های امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار