داعش ۴ شهروند عراقی را در الانبار ربود-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

داعش ۴ شهروند عراقی را در الانبار ربود

اعضای گروه تروریستی داعش، ۴ شهروند عراقی ساکن منطقه «ابوالجیر» واقع در غرب استان الانبار را ربودند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 19
کد خبر: ۲۰۰۳۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛  اعضای گروه تروریستی داعش، ۴ تن از ساکنان منطقه ابوالجیر واقع در غرب استان الانبار عراق را ربودند.

یک منبع امنیتی عراقی در گفتگو با المعلومه تاکید کرد: دسته‌ای از اعضای گروه جنایتکار داعش سوار بر یک خودرو، وارد منطقه ابوالجیر در نزدیکی کارخانه شن و ماسه واقع در غرب الانبار شدند، ۴ شهروند غیرنظامی را ربودند و به زور اسلحه، آنان را به سوی منطقه صحرای شام واقع در غرب الانبار بردند.

این منبع امنیتی افزود: این گروه تروریستی پس از آن که خودرو شهروندان ربوده شده را گلوله‌باران کردند و آسیب‌های چشمگیری را بدان وارد نمودند، نسبت به ضبط تلفن‌های همراه ربوده‌شدگان اقدام کردند.

وی با اشاره به حضور نیرو‌های امنیتی در محل ربایش شهروندان عراقی ربوده‌شده تصریح کرد: نیرو‌های امنیتی وارد منطقه حادثه شده‌اند و مشغول جستجو برای یافتن تروریست‌های فراری که به سوی مکانی نامعلوم متواری شده‌اند هستند.

این در حالی است که مناطق صحرای غربی استان الانبار عراق گاه و بی‌گاه شاهد ربودن شهروندان عراقی از سوی اعضای گروه تروریستی داعش است. / المعلومه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار