کارشناسی داوری بازی تراکتور و پرسپولیس-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

کارشناسی داوری بازی تراکتور و پرسپولیس

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد، امیر عرب‌براقی و کمک‌هایش در اکثر صحنه‌های دیدار تراکتور - پرسپولیس قضاوت بی‌نقصی داشته‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 16
کد خبر: ۱۹۹۹۵۱

 به گزارش راهبرد معاصر؛ حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت تیم داوری دیدار تراکتور - پرسپولیس اظهار داشت: در این دیدار صحنه خاص داوری وجود نداشت. عرب‌براقی امروز نشان داد که از یک قوه مدیریت خوب برای اداره بازی‌های بزرگ برخوردار است و بعد از دربی تهران می‌توان یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ را بازی تراکتور - پرسپولیس دانست که او قضاوت کرد.

وی ادامه داد: داور امروز، بدون اینکه بتوان ایرادی به کارش گرفت، تمام صحنه‌ها را از نزدیک سوت زد. در نیمه اول در یک لحظه هم که شجاع خلیل‌زاده با وحید امیری درگیر شد، حضور به موقع داور باعث شد که این صحنه هم به درستی مدیریت شود. کمک داوران بازی دو آفساید هم اعلام کردند که هر دو تصمیم درست بودند. در کل قضاوت بی‌نقصی را از تیم داوری بازی تراکتور - پرسپولیس شاهد بودیم./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار