جو پایدار در اغلب نقاط کشور امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۲-راهبرد معاصر

جو پایدار در اغلب نقاط کشور امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی، امروز جوی آرام و پایدار در اغلب مناطق کشور مستقر خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 18
کد خبر: ۲۰۰۰۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، جمعه با گذر موج تراز میانی جو از شمال غرب کشور در مناطقی از آذربایجان غربی و کردستان ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار مستقر خواهد بود.

 

شنبه در منطقه شمال غرب و بتدریج بعداز ظهر در گیلان و مازندران و در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی ابرناکی، رگبار باران گاهی رعدوبر ق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. ساعات بعدازظهر این روز در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران نیز افزایش ابر و وزش باد شدید موقتی همچنین در غرب هرمزگان و جنوب فارس نیز رشد ابر‌های همرفتی و رگبار ورعدوبرق موقتی دور از انتظار نیست.

 

یکشنبه علاوه بر شمال غرب در کل سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز بارش و کاهش دمای موقتی رخ می‌دهد. دوشنبه تنها در مازندران و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود و سه شنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار مستقر می‌باشد. همچنین طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه در نوار شرقی کشور بویژه در شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی وزش باد افزایش می‌یابد و در نیمه غربی کشور روند افزایش دما حاکم می‌شود./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده