مذاکرات خطیر و نکونام از طریق واسطه-راهبرد معاصر

مذاکرات خطیر و نکونام از طریق واسطه

در حالی که مهاجم آرژانتینی مدنظر باشگاه استقلال برای انجام تست پزشکی در ترکیه منتظر تماس آبی‌هاست، مذاکراتی میان مدیرعامل این باشگاه و سرمربی استقلال از طریق واسطه در حال انجام است!
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 30
کد خبر: ۲۰۲۲۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی از مدت‌ها پیش مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته است. همچنین جواد نکونام، سرمربی این تیم نام این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده بود تا با او قرارداد امضا شود اما به نظر می‌رسد جذب بلانکو با چالش بزرگی همراه شده است.

البته باشگاه استقلال مذاکراتی را با این بازیکن انجام داد اما آبی‌پوشان برای اینکه بتوانند با بلانکو قرارداد امضا کنند باید الزامات سقف بودجه خود را رعایت کنند و این یعنی یا باید رقم قرارداد او کاهش یابد یا اینکه یک بازیکن از فهرست خارج شود.(اقداماتی در این زمینه در حال انجام است)

در حال حاضر، بلانکو به همراه نماینده خود در کشور ترکیه حضور دارد و با مدیران استقلال مذاکره کرده است. قرار بود این بازیکن در ترکیه تست پزشکی داده و پس از قبولی در تست‌های پزشکی قرارداد امضا کند.

گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال دو روز پیش از طریق واسطه درخواستی را برای نکونام مطرح کردند که با مخالفت او روبه‌رو شد. نکونام در پاسخ به این پیشنهاد اعلام کرده بود که «چرا در آخرین ساعات نقل و انتقالات برای جذب بازیکن اقدام صورت گرفته است؟»! و به همین علت راضی نشد تا درخواست باشگاه استقلال را قبول کند.

در حالی که نکونام در تعطیلات لیگ برتر راهی دبی شده است مذاکراتی میان او و علی خطیر، مدیر عامل استقلال از طریق واسطه در حال انجام است تا شرایطی مهیا شود تا این مهاجم آرژانتینی جذب شود.

باید دید تا چند ساعات آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد و طرفین به نقطه اشتراکی دست خواهند یافت یا به صورت رسمی پرونده جذب بازیکن بسته می‌شود.

با این حال، در صورتی که این اتفاق رخ داده و قرارداد همکاری امضا شود، بلانکو به زودی وارد ایران می‌شود تا مراحل عقد قرارداد خود را کامل کند.

آشنایی با گوستاوو بلانکو

متولد ۵ نوامبر ۱۹۹۱ بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال اِیبار در «سگوندا دیویسیون»(لالیگا ۲) بازی می‌کند.

از باشگاه‌هایی که در آن توپ زده است، می‌توان به باشگاه فوتبال مولودیه الجزایر، مالاگا، آرسنال ساراندی، رئال اویدو، آنژی مخاچ‌قلعه، الوداد کازابلانکا، آنتالیااسپور، شاختار دونتسک و کارپاتی لویو اشاره کرد.

او در دو فصل گذشته، برای اِیبار توپ زده و در این دو فصل، در مجموع ۴ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال، درباره عمرو وردا بازیکن مصری نیز گفت: این بازیکن فسخ قرارداد خود را دریافت کرده است و مشکلی برای عقد قرارداد ندارد./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار