جدیدترین قیمت میوه در بازار+ سند-راهبرد معاصر

جدیدترین قیمت میوه در بازار+ سند

جدیدترین قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران برای تاریخ 20 تا 26 شهریور تصویب شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 11
کد خبر: ۲۰۳۶۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛  دو نگاه درباره قیمت میوه وجود دارد عده ای آنرا بسیار گران می‌دانند که برای خانوار با درآمد متوسط به پایین سخت شده است، برخی قیمت را مناسب می‌دانند و تفسیرشان این است که در مقایسه با چیپس و پفک که بخش زیادی از آن باد است، میوه قیمت پایین تری دارد.

 

قیمت عمده فروشی انواع میوه در محدوده کیلویی 40 هزار تومان است اما وقتی این میوه ها به مغازه های سطح شهر می رسد 35 درصد قیمت بالاتری فروخته می شوند، این نرخ مصوب خرده فروشی‌ها است اما بعضا قیمت‌ها بیشتر هم می شود.

 

جدیدترین قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران که برای تاریخ 20 تا 26 شهریور تصویب شده است، که قیمت ها نسبت به هفته های گذشته تغییر چندانی نداشته و از نگاه خریداران قیمت ها همچنان بالاست.

 

بر اساس این گزارش قیمت انگور در این بازار تا کیلویی 30هزار تومان فروخته می شود، طالبی هم تا 18 هزار تومان است، هلو انجیری تا 45 هزار و هندوانه کیلویی 8 هزار تومان، خربزه 20 هزار توان، سیب 40 هزار تومان، آلو تا 40 هزار تومان، فروخته می شود.

 

قیمت انواع سبزی هم بامیه 42 هزار تومان، بادمجان 20 هزار تومان، سبزی خوردن 23 هزار تومان، گل کلم 30 هزار تومان و هویج 12 هزار تومان است.

 

فهرست قیمت انواع میوه و سبزی در میدان تره بار مرکزی تهران به این شرح است:

 

جدیدترین قیمت میوه در بازار+ سند

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار