وسواس زیاد نکونام برای انتخاب دومین بازیکن خارجی استقلال-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

وسواس زیاد نکونام برای انتخاب دومین بازیکن خارجی استقلال

جواد نکونام سرمربی استقلال برای انتخاب دومین بازیکن خارجی خود وسواس زیادی دارد و در حال بررسی گزینه‌های مد نظر بوده تا بهترین نفر را به فهرست آبی‌ها اضافه کند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 11
کد خبر: ۲۰۳۷۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ جواد نکونام سرمربی استقلال در آخرین نشست خبری خود و پس از بازی با استقلال خوزستان اعلام کرد به دو بازیکن خارجی نیاز دارد.

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی مدنظر جواد نکونام هفته گذشته با مدیران باشگاه استقلال به توافق کامل رسید تا در ادامه مسابقات لیگ برتر پیراهن آبی را بپوشد.

با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته شده، مدیران این باشگاه با بلانکو به توافق رسیدند تا او قراردادش را با باشگاه ایبار فسخ کند تا به عنوان بازیکن آزاد استقلالی شود.

به این ترتیب پس از انجام توافقات لازم، قرارداد بلانکو با ایبار فسخ شد تا برای ثبت قرارداد جدید با استقلال بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مشکلی وجود نداشته باشد.

این بازیکن که قرار بود یکشنبه شب وارد ایران بشود با تاخیر سه روزه این کار را انجام خواهد داد.

با این حال هنوز تکلیف دومین بازیکن خارجی هنوز روشن نشده است. کادر فنی باشگاه استقلال در حال بررسی گزینه‌های مد نظر بوده تا بهترین نفر را انتخاب کند. نکونام او برای انتخاب دومین بازیکن خارجی وسواس زیادی دارد و می‌خواهد فوتبالیسیتی را به خدمت بگیرد تا بتواند باری از روی دوش استقلال بردارد.

بر این اساس، فیلم بازی چند بازیکن اسپانیایی، فرانسوی، آرژانتینی در اختیار جواد نکونام قرار گرفته تا سرمربی آبی‌ها با مشاهد عملکرد آنها گزینه مورد نظرش را گزینش کند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار