قاچاقچیان چوب با تبر دو جنگلبان را مصدوم کردند-راهبرد معاصر

قاچاقچیان چوب با تبر دو جنگلبان را مصدوم کردند

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری گفت: با اطلاع منابع محلی در زمینه قاچاق چوب ۲ نفر از ماموران منابع طبیعی در درگیری با قاچاقچیان مصدوم شدند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 12
کد خبر: ۲۰۳۸۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ مجید ذکریایی، اظهار داشت: شب گذشته با اعلام منابع محلی درباره قطع غیرمجاز درختان جنگلی در منطقه بندپی غربی بابل و حمل چوب‌آلات قاچاق با ۶ راس قاطر ماموران سرجنگلبانی بندپی غربی به منطقه اعزام شدند و اقدام به توقیف محموله کردند.

وی با تاکید بر اینکه متخلفین سابقه‌دار با استفاده از تاریکی شب قصد حمله به ماموران منابع طبیعی را داشتند، تصیح کرد: قاچاقچی با تبر به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران از ناحیه دست مصدوم می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری ادامه داد: با اقدام ماموران منابع طبیعی، متخلف دستگیر شد.

ذکریایی خاطرنشان کرد: قاچاقچی برای مراحل قانونی با دستور مقام قضایی بازداشت شد و ماموران آسیب دیده به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

وی قوانین فعلی قطع و حمل غیرمجاز چوب‌آلات جنگلی موجب بازدارندگی متخلفان این حوزه نمی‌شود و متخلفان اقدام به فعالیت‌های قاچاق می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت مازندران منطقه ساری گفت: قانون مجازات قاچاق چوب نیاز به بازنگری و اصلاح دارد و دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح قوانین موجود اقدام کنند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده