امیرمحمد یزدانی نائب قهرمان شد-راهبرد معاصر

امیرمحمد یزدانی نائب قهرمان شد

ملی‌پوش وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با شکست در دیدار فینال این وزن نتوانست به مدال طلای جهان دست پیدا کند و نقره‌ای شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 17
کد خبر: ۲۰۴۳۴۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر شنبه ۲۵ شهریور به میزبانی شهر بلگراد صربستان آغاز شد و چهار نماینده کشورمان در روز نخست این مسابقات به روی تشک رفتند که از این جمع رضا اطری از دور مسابقات حذف شد اما امیرمحمد و حسن یزدانی به همراه امیرحسین زارع فینالیست شدند.

امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ پاتریک اولنزین از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر ماگومد خانیف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

او در این دیدار ارنظر آکماتالیف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قرقیزستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

یزدانی در این دیدار به مصاف «رمضان رمضان اف» کشتی گیر روسی الاصل و دارنده مدال نقره اروپا از بلغارستان رفت و در یک کشتی برتر و زیبا حریف خود را ۱۲ بر ۲ شکست داد و اولین فینالیست ایران در این دوره از مسابقات شد.

او شامگاه امروز یکشنبه در بازی فینال مقابل آلن رترفورد از آمریکا قرار گرفت و با نتیجه ۸ بر ۵ شکست خورد تا به مقام دوم رسیده و مدال نقره را بگیرد./ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار