واکنش مجید خدایی به محرومیت کشتی‌گیران تیمش از حضور در مسابقات لیگ-راهبرد معاصر

واکنش مجید خدایی به محرومیت کشتی‌گیران تیمش از حضور در مسابقات لیگ

دو کشتی‌گیر فصل گذشته گل‌گهر در لیگ دسته اول، امسال اجازه عقد قرارداد با هیچ تیمی را ندارند و سرمربی این تیم می‌گوید این شکایت از سوی باشگاه صورت گرفته است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 01
کد خبر: ۲۰۲۴۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ یکی از اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد، انتخاب مجید خدایی از سوی باشگاه گل‌گهر برای آکادمی کشتی آزاد این باشگاه سیرجانی بود. خدایی در بحث سازندگی و زیربنایی در کنار گل‌گهری‌ها بود و علاوه بر آن، امسال آن‌ها در لیگ دسته اول هم تیم‌داری کردند و از ابتدا هم اعلام شد که قصد شرکت در لیگ برتر را نخواهند داشت.

تیم گل‌گهر هرچند به جمع چهار تیم برتر مسابقات لیگ دسته اول رسید، اما در نهایت به عنوان چهارمی رضایت داد. بعد از مسابقات پایانی، سرپرست این تیم اعلام کرد که دو کشتی‌گیر این تیم در آستانه مسابقه ساک خود را بسته و اردوی تیم را ترک کردند و به همین دلیل از این دو کشتی‌گیر به کمیته انضباطی شکایت شد.

علیرضا دبیر در جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر تأکید کرد که دو کشتی‌گیر گل‌گهر در پی شکایت این باشگاه، از حضور در مسابقات لیگ محروم شده‌اند.

مجید خدایی سرمربی آکادمی گل‌گهر در این باره به تسنیم گفت: مسئولان باشگاه از اتفاقی که رخ داد خیلی ناراحت شدند و به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی شکایت کردند. من به‌عنوان نماینده باشگاه و سرمربی تیم در جلسه شرکت کردم و حالا هم شنیدیم که آن دو کشتی‌گیر محروم شده‌اند. باشگاه دنبال احقاق حق خود بوده است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار