سرمربی هوادار: تیم من جوان است-راهبرد معاصر

سرمربی هوادار: تیم من جوان است

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: تیم جوانی را در اختیار داریم و وقتی تیمی جوان را دارید، باید بهای آن را بپردازید.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 20
کد خبر: ۲۰۴۹۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمود فکری سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از پایان بازی با تراکتور در هفته پنج لیگ برتر باشگاه‌های ایران که با شکست یک بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی را دو تیم به اجرا گذاشتند. یک نمایش دیدنی از هوادار و تراکتور به اجرا گذاشته شد. در نیمه اول به خاطر اینکه خوب یارگیری نکردیم، گل خوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان ما خودشان را بیشتر باور کردند. باید بیشتر روی خودباوری بازیکنان کار کنیم. از دقیقه ۶۰ به بعد بازی بهتری انجام دادیم و فشار بیشتری گذاشتیم.

سرمربی هوادار خاطرنشان کرد: در دقایق پایانی یک فرصت بسیار خوب برای گلزنی به دست آوردیم اما این فرصت خوب از دست رفت تا نتوانیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. بعد از آن بی نظم شدیم و باز به حریف موقعیت دادیم ولی در مجموع بازی قشنگی شد.

فکری تصریح کرد: تیم جوانی را در اختیار داریم و وقتی تیمی جوان را دارید باید بهای آن را بپردازید. بازیکنان جوان ما خوب هستند. از عملکرد آنها و سایر بازیکنان تیم رضایت دارم.

وی تاکید کرد: تجربه داور چهارم می‌تواند به آرامش بازی خیلی کمک کند. داور چهارم امروز آرامش لازم را نداشت. خیلی راحت به داور وسط می‌گفت کارت بدهد. از خداداد افشاریان می‌خواهم روی داور چهارم حساسیت بیشتری داشته باشد. اشتباهات تیم داوری که به نفع ما نمی‌شود اما خیلی مهم است که داور چهارم نیمکت‌ها را به هم نریزد و تجربه او خیلی اهمیت دارد.

سرمربی هوادار گفت: جایی که حقمان را بخورند اعتراض می‌کنیم. امیدوارم چهار داور خوب بگذارند تا بازی‌ها مشکلی نداشته باشد. امیدوارم در بازی‌های آینده این مشکلات نباشد. خودمان هم باید تلاش کنیم بازی بهتری انجام بدهیم و امتیازات لازم را کسب کنیم./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار