تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست صورت چیست-راهبرد معاصر

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست صورت چیست

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست، برای شادابی و رطوبت رسانی به پوست استفاده می شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 23
کد خبر: ۲۰۵۱۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست، برای شادابی و رطوبت رسانی به پوست استفاده می شود. البته این دو ترکیبات و کاربردهای متفاوتی دارند. از اصلی ترین تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست، نحوه عملکرد این دو می باشد. کرم مرطوب کننده با لایه ای که ایجاد می کند، باعث حفظ رطوبت پوست می شود، اما کرم آبرسان رطوبت هوا را جذب کرده و آن را به لایه‌ های زیرین پوست تزریق می ‌کند. اگر پوست افراد دچار کم آبی شود، بهترین کرم آبرسان خارجی رطوبت مورد نیاز را به لایه‌ های مختلف پوست می‌ رساند و اگر پوست دچار خشکی شود، درمان آن با استفاده از کرم مرطوب کننده انجام می شود. 

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست صورت چیست

 

مقایسه کارایی کرم آبرسان و مرطوب کننده

کرم های مرطوب کننده و آبرسان هر دو بهترین گزینه برای حفظ رطوبت پوست هستند. با این حال تفاوت هایی بین آنها وجود دارد. 

  • کرم های مرطوب کننده معمولا حاوی موادی مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید هستند که به پوست کمک کرده و رطوبت را در داخل آن حفظ می کنند. این کرم ها برای پوست های خشک و خیلی خشک مناسب هستند و ترک خوردگی و خشکی پوست را بهبود می بخشند.
  • از طرفی آبرسان ها، معمولا حاوی موادی مانند اسیدهای آمینه و مواد طبیعی مانند آلوئه ورا و گلاب هستند. آن ها با اضافه کردن رطوبت به پوست، به آن کمک می کنند تا همواره نرم و لطیف باقی بماند. انواع آبرسان ها برای پوست های معمولی و چرب مناسب هستند و به کاهش چربی اضافی و جلوگیری از آکنه کمک می کنند.

البته لازم به ذکر است که برخی از محصولات از هر دو ویژگی مرطوب کننده و آبرسان برخوردار هستند که می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید.

 

کرم آبرسان کدام کشور از کیفیت بهتری برخوردار است؟

اگر تصمیم به خرید بهترین کرم آبرسان خارجی را دارید، باید بدانید که تعداد زیادی از محصولات مراقبت پوستی دنیا که از برند های معروفی برخوردار هستند، در ایران نیز به فروش می ‌رسند. در حال حاضر هر روزه بر تعداد این برندها افزوده می شود. محصولات کشور ترکیه توانسته است در این میان جایگاه بسیار مناسبی را کسب کند تا جایی که نیازی به معرفی ندارد و اکثر کسانی که به مراقبت پوست و موی خود اهمیت می ‌دهند با برندهای معروف این کشور آشنا هستند. 

کرم آبرسان ترکیه ای، از محصولات شناخته شده ای است که جهت رطوبت رسانی به انواع پوست مناسب و مفید می باشد. از مزایای کرم های آبرسان این کشور، می ‌توان به مرطوب نگه داشتن 72 ساعته پوست اشاره نمود.

بنابراین زمان نگهداری طولانی رطوبت و آبرسانی در کرم آبرسان ترکیه ای سبب شاداب و درخشان شدن پوست صورت می گردد. این کرم ها احساس سنگینی روی پوست ایجاد نکرده و حاوی هیالورونیک اسید می باشند که به شفاف شدن و صافی پوست کمک می ‌کنند.

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست صورت چیست

بهترین کرم آبرسان خارجی

کرم های آبرسان خارجی در ایجاد رطوبت و رفع مشکلات پوستی، بسیار موثر می باشند. بهترین کرم آبرسان خارجی ویژگی های زیر را دارد:


  • ترکیبات مرطوب کننده

این کرم ها حاوی ترکیبات مرطوب کننده موثر مانند گلیسیرین، هیالورونیک اسید، پروتئین های گیاهی و روغن های طبیعی می باشند.

  • عدم مواد مضر

کرم آبرسان خارجی مناسب، حاوی مواد ضد عفونی کننده، کل و پارابن نمی باشد، زیرا این مواد ممکن است پوست را خشک و آسیب دیده کند.

  • حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها

کرم آبرسان خارجی معمولا از ویتامین های C, A, E  و آنتی اکسیدان های قوی مانند چای سبز، عصاره گلاب و عصاره آلوئه ورا تشکیل شده است. این ترکیبات از پوست در برابر عوامل آزاد رادیکال و آفتاب محافظت می کند.

  • قابلیت جذب سریع

بهترین کرم آبرسان خارجی به سرعت در پوست جذب شده و بدون احساس چربی و سنگینی روی پوست، سبب نرمی و لطافت آن می شود.

  • بدون عطر

برخی از افراد به عطرها حساسیت دارند و معمولا کرم های آبرسان خارجی بدون عطر می باشند تا هیچ گونه تحریک یا حساسیتی را برای پوست ایجاد نکنند.

  • تست شده توسط متخصصین پوست

کرم آبرسان خارجی مناسب، توسط متخصصین پوست تست و تایید می شود و نشان می دهد که محصول برای استفاده روزانه مناسب است و هیچ عوارض جانبی ندارد.

 

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست صورت چیست

کرم آبرسان در طول روز نیاز به تمدید دارد؟

موقعیت های مختلف زیادی وجود دارند که لازم است در آن زمان ها، از کرم های آبرسان استفاده کنیم. زیرا گاهی اوقات به علت نامناسب بودن شرایط، پوست صورت و دیگر اعضای بدن خشک می شود. در این زمان تنها استفاده از انواع کرم های آبرسان می تواند به ما کمک کند تا شادابی و لطافت پوست خود را حفظ کنیم. 

ممکن است افراد مختلف در طول روز چند بار و به تکرار با این موقعیت ها روبه رو شوند. در نتیجه کاملا مشخص است که در چنین شرایطی، استفاده منظم و مداوم از کرم های آبرسان می تواند برای پوست بسیار اثر بخش بوده و مانع ایجاد مشکلات پوستی شود. 

متخصصان به صورت کلی توصیه می کنند تا به طور متوسط دو بار از کرم آبرسان در طول روز استفاده نمایید. البته لازم به ذکر است که سعی کنید تا بلافاصله پس از استفاده از بهترین کرم آبرسان خارجی، از انواع کرم های مرطوب کننده نیز استفاده کنید. این مسئله می تواند سبب حفظ رطوبت پوست صورت شما گردد که این موضوع در نوع خود بسیار عالی و بی نظیر می باشد.

اگر به دنبال خرید آسان و بی دردسر از بهترین برند های روز دنیا هستید ما به شما فروشگاه اینترنتی ارس خرید را پیشنهاد میکنیم. با خیال آسوده محصول اصل را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده