به پرونده مهناز افشار رسیدگی خواهد شد-راهبرد معاصر

به پرونده مهناز افشار رسیدگی خواهد شد

دادستان تهران اظهار داشته که بلافاصله پس از ورود مهناز افشار به کشور، به پرونده‌های او رسیدگی خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 28
کد خبر: ۲۰۵۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ نام مهناز افشار و همسرش یاسین رامین در طول ماه‌های گذشته بارها و بارها و در ارتباط با مسائل قضائی بر سر زبان‌ها افتاده است. موضوع شیرخشك‌ها هنوز بر سر زبان‌هاست، شیرخشك‌هایی كه عده‌ای مي‌گويند فاسد بوده و نوزادانی را نابینا كرده یا به كام مرگ كشانده. در پی پرونده چند سال گذشته شكایت هلال‌احمر از یاسین رامین، این موضوع حاشیه‌های زیادی پیدا كرد.

 

توئیت‌های گاه وبیگاه و نادرست مهناز افشار که در یک مورد به مرگ طلبه‌ی همدانی منجر شد از دیگر جرائم این هنرپیشه سینما محسوب می‌شود. در همین باره دادستان تهران اظهار داشته است که این فرد هنوز خارج از کشور بوده و پرونده‌اش در حال رسیدگی است.

 

علی القاصی درباره آخرین وضعیت پرونده مهناز افشار گفت: این فرد خارج از کشور است و چند شاکی دارد و پرونده‌اش بر اساس شکایت شکات مفتوح است.

 

وی افزود: پرونده این فرد در حال رسیدگی است و هنوز تصمیم جدیدی در مورد آن گرفته نشده است.

 

القاصی درباره بازداشت پورمختار نماینده همدان نیز گفت: بازداشت شدن این نماینده و آزادی وی با قید وثیقه صحت ندارد.

 

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن نیز افزود: برای استیفای حقوق مالباختگان این پرونده اقدامات خوبی انجام شده و بخشی از اموال که توقیف و بخشی نقد و بخشی از اموال که غیرمنقول بود، با عنایت مقام معظم رهبری برای پرداخت و استیفای حقوق مالباختگان تسریع شد.

 

وی ادامه داد: وجوه نقد بین شکات پرداخت شده و یک سوم از بدهی مالباختگان داده شده و بخشی از اموال غیرمنقول برای مزایده و فروش آماده شده است و با هماهنگی انجام شده با دادسرا، بخش دیگری از طلب آنها پرداخت می‌شود و چون در خصوص دو اتهام کلاهبرداری و پولشویی، تحقیقات به اتمام رسیده و کیفرخواست صادر شده، پیش‌بینی می‌شود پرونده در اواسط هفته آینده به دادگاه برود.

 

القاصی در مورد پرونده پگاه آهنگرانی نیز گفت: وی به دلایل اتهام امنیتی و جرم عمومی ممنوع الخروج شده است.

 

دادستان تهران همچنین از احضار یکی از متهمان پرونده هفت تپه خبر داد و گفت: آخرین مرحله تحقیقاتی این پرونده در حال انجام است و یکی از متهمان اصلی احضار شده و با قرار بازداشت موقت تحت نظر است.

 

وی همچنین خبر بازداشت دختر سرلشکر صالحی را تکذیب کرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده