آیت الله رئیسی: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرکت ارتجاعی و قهقرایی است-راهبرد معاصر
سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد قالیباف خطاب به اهل سنت: شما جان و برادر ما هستید | خدا نگذرد از کسانیکه می‌خواهند تخم تفرقه بریزند فرمانده سپاه به اسرائیل: به هر نقطه‌ای تجاوز کنید به همان نقطه از شما حملۀ دردناکی خواهد شد؛ با دقت تصمیم بگیرید یک تکاور ایرانی در درگیری مسلحانه به شهادت رسید + جزئیات ۲ انتصاب جدید در دولت چهاردهم

آیت الله رئیسی: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرکت ارتجاعی و قهقرایی است

رئیس جمهور در سی و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با بیان اینکه توجه به آزادی قدس شریف مهمترین شاخص برای امت اسلامی است، گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرکت ارتجاعی و قهقرایی برای هر دولتی در جهان اسلام است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 01
کد خبر: ۲۰۶۴۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (یکشنبه ۹ مهر ماه) در سی و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در سالن اجلاس سران، با بیان اینکه توجه به آزادی قدس شریف مهمترین شاخص برای امت اسلامی در جهان اسلام است، گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرکت ارتجاعی و قهقرایی برای هر دولتی در جهان اسلام است.

 

رئیسی تاکید کرد: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواست بیگانگان است.

 

رئیس جمهور با اشاره به شرایط منطقه اذعان کرد: دیگر در مناطق مختلف از جمله در لبنان و فلسطین سخن از تسلیم نیست. گزینه همه مجاهدین به صورت یکپارچه در سرزمین‌های اشغالی مقاومت در برابر اشغالگران است و این گزینه مقاومت است که دشمن را وادار به عقب نشینی خواهد کرد.

 

رئیس جمهور گفت: چند روز پیش عزیزان پاکستانی ما را به خاک و خون کشیدند و در افغانستان جنایت می‌کنند. رژیم صهیونیستی جنایت می‌کند و انسجام امت اسلامی را هدف قرار داده است.

 

رئیس‌جمهور تاکید کرد: امت اسلامی دارای مقصد واحد و معتقد به پویایی است. دشمن با وحدت و انسجام اسلامی در ستیز است.

 

وی تاکید کرد: هرکس با قلم و ظرفیتش در مسیر وحدت مسلمانان حرکت کند به راهبرد جهان اسلام کمک کرده‌. افرادی که به دنبال تفرقه هستند بدانند یا ندانند در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده‌اند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار