نشست نتانیاهو با مسئولین امنیتی با تمرکز ویژه بر تقابل با ایران-راهبرد معاصر

نشست نتانیاهو با مسئولین امنیتی با تمرکز ویژه بر تقابل با ایران

نشست امنیتی بنیامین نتانیاهو نخستوزیر رژیم صهیونیستی با مسئولین عالی‌رتبه امنیتی این رژیم با تمرکز ویژه بر روی تقابل با ایران برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 01
کد خبر: ۲۰۶۵۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های مختلف عبری زبان از جمله شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی و روزنامه معاریو عصر امروز یکشنبه اعلام کردند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر چالش‌های امنیتی تل‌آویو را در تمامی جبهه‌ها با مسئولین عالی‌رتبه نظامی و امنیتی مورد بحث و بررسی قرار داد.

روزنامه معاریو در گزارش در این رابطه اعلام کرد: نتانیاهو مشاوره‌های امنیتی خودرا امروز با حضور یواف گالانت وزیر جنگ و فرماندهان ارشد ساختار امنیتی مورد بحث و بررسی قرار داد و حاضرین چالش‌های امنیتی اسرائیل را در تمامی جبهه‌ها و با تمرکز خاص بر روی ایران مورد بررسی قرار دادند.

روزنامه یدیعوت احارانوت هم در این رابطه گزارش داد، قرار بود در این نشست یواف گالانت وزیر جنگ، هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش، روین بار رئیس شاباک، ژنرال‌های ارشد ستاد کل و مسئولین عالی‌رتبه امنیتی دیگر حضور داشته باشند.

به نوشته این رسانه، با این وجود از ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی برای حضور در این جلسه مشاوره صورت نگرفت و به نحوی وی از این جلسه دور نگه داشته شد.

این رسانه عبری زبان همچنین خبر داد، نشست مذکور در سایه هشدار‌های متعددی برگزار شد که نسبت به وقوع عملیات طی روز‌های آتی و جشن یک هفته‌ای آلونک‌ها هشدار دادند.

با وجود آن که نخست وزیری رژیم صهیونیستی بیانیه بسیار کوتاهی در رابطه با این جلسه صادر و در آن صرفا اعلام کرد، در جلسه مذکور آخرین چالش‌های جبهه‌های مختلف و با تمرکز خاص بر روی ایران مورد بررسی قرار گرفت، اما معاریو در این رابطه فاش کرد که تنش‌های مستمر در طور مرز با نوار غزه و هشدار‌های روز افزون نسبت به وقوع عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری در دوره تعطیلات جشن آلونک‌ها و نیز وضعیت مسجد الاقصی هم مورد بررسی قرار گرفتند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده