اعلام تمهیدات ترافیکی جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)-راهبرد معاصر

اعلام تمهیدات ترافیکی جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که قصد عبور از محدودیت‌ها را دارند باید از معابر جانبی تردد نمایند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 02
کد خبر: ۲۰۶۶۴۷

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ رازقى گفت: به مناسبت برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) از میدان هفتم تیر تا میدان ولیعصر (عج) محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

 

وی افزود: به همین مناسبت فردا از ساعت ۱۵ معابر از میدان هفتم تیر تا میدان ولیعصر (عج) مسدود خواهند شد و از میدان فلسطین تا کلیه ورودی‌هایی که به این محدوده داریم محدودیت تردد خواهیم داشت.

 

سرهنگ رازقی بیان داشت: در این معابر شامل جنوب به شمال خیابان انقلاب، (انقلاب - ولیعصر عج) اجازه تردد داده نخواهد شد.

 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین محدوده شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) از فاطمی مسدود خواهد شد.

 

وی گفت: اتوبوس‌هایی که در این محدوده تردد می‌کنند با انحراف مسیر از محور‌های جانبی تردد خواهند داشت و این محدوده در اختیار برگزاری جشن قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ رازقی افزود: حمل و نقل عمومی و شرکت‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی تمهیدات ویژه‌ای برای جابه‌جایی مسافران و کسانی که در این مراسم شرکت دارند خواهد داشت.

 

سرهنگ رازقی گفت: کسانی که محل زندگی و کار آن‌ها در این محدوده است محدودیت خارج شدن ندارند، ولی کسانی که قصد عبور از این مسیر‌ها را دارند باید از معابر جانبی تردد و استفاده کنند.

 

وی گفت: این مراسم از ساعت ۱۷ شروع و برای اجرای تمهیدات ترافیکی از ساعت ۱۵ محدودیت و ممنوعیت تردد خواهیم داشت. برای این مراسم پلیس راهور تمهیدات خاصی را در نظر گرفته و جلسات متعددی نیز برگزار گردیده است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده