بین کرم های مرطوب کننده خارجی، کدام برند بهتر است؟-راهبرد معاصر

بین کرم های مرطوب کننده خارجی، کدام برند بهتر است؟

مرطوب نگه داشتن پوست بدن یکی از مراحل روتین مراقبتی پوست است. مرن مرطوب کننده مناسب لازم است تا از ویژگی هایی نظیر سازگاری با انواع پوست، حفاظت از پوست، حداکثر جذب، طبیعی و عاری از هرگونه مواد شیمیایی بودن و … برخوردار باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 04
کد خبر: ۲۰۶۹۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کرم مرطوب کننده خارجی و یا ایرانی و نکاتی که در خرید می بایست مورد نظر قرار گیرد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بین کرم های مرطوب کننده خارجی، کدام برند بهتر است؟

ویژگی برند های خارجی معروف تولید کننده

برندهای خارجی و معروف تولید کننده کرم مرطوب کننده، ویژگی هایی را برای محصولات خود در نظر میگیرند که سبب تقاضای بالا برای این کرم های مرطوب کننده می شود. برخی از ویژگی ها شامل موارد زیر است:

  • سازگاری: کرم مرطوب کننده مناسب با هر پوستی سازگار است.
  • حفاظت: کرم مرطوب کننده مناسب لایه نازکی بر روی پوست جهت مقابله با مسائل خارجی چون آلودگی ها، گرما، سرما، اشعه ماورا بنفش و … ایجاد می کند. مرطوب کننده با استفاده از مواد آنتی باکتریال، آنتی اکسیدان و ضد التهاب خود این حفاظت را انجام می دهد.
  • حداکثر جذب: مرطوب کننده مناسب می بایست با لایه های عمقی پوست نفوذ کرده و قدرت جذب بالایی داشته باشد تا بتواند پوست را ترمیم کند. همچنین کرم لازم است تا به خوبی جذب شود تا پوست احساس سنگینی و بسته شدن منافذ خود را نداشته باشد.
  • عاری از مواد شیمیایی و سمی: در صورتیکه کرم مرطوب کننده حاوی عناصر سمی و شیمیایی باشد، به محض قرارگیری روی پوست در صورتی که قدرت جذب بالایی داشته باشد، توسط پوست جذب شده و به دلیلی عناصر شیمیایی خود کل اندام بدن را تحت تأثیر قرار می دهد.
  • به تعادل رساندن PH پوست: کرم مرطوب کننده مناسب لازم است تا سطح PH پوست را متعادل کند، در غیر اینصورت اگر سطح پوست با PH نامناسب اسیدی شود عوارضی چون لکه های خشک، قرمز، جوش، آکنه و … را به دنبال خواهد داشت.

کرم مرطوب کننده خارجی و معروف اغلب ویژگی های بالا را دارا بوده و به این جهت متقاضیان زیادی داشته و تأثیر زیاد و مفیدی بر هر نوع پوستی خواهد داشت.

آیا حتما محصولات خارجی از نمونه های داخلی بهتر اند؟!

لزوماً نمونه های خارجی از محصولات داخلی بهتر نیستند. هر کرم مرطوب کننده با هر برند و هر نوع تولید کننده ای (داخلی یا خارجی) که ویژگی هایی چون سازگاری با پوست، حفاظت از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش، حداکثر جذب در پوست، بدون مواد شیمیایی و مصنوعی بودن، به تعادل رساندن سطح PH پوست و … را داشته باشد، کرم مرطوب کننده ای مناسب و باکیفیت خواهد بود. آب برای لایه های مختلف پوست به ویژه لایه میانی پوست یا اپیدرم مورد نیاز است. علاوه بر این مرطوب نگهداشتن پوست نیازی است که توسط چربی که توسط غدد سبوم پوست تولید می شود برطرف می گردد. البته تولید چربی اضافی بر پوست، سطح پوست را حاوی انواع جوش، آکنه و … خواهد کرد. مرطوب نگه داشتن سطح پوست سبب جوان سازی پوست، درمان خشکی و پوسته پوسته شدن پوست، مانع از ایجاد جوش و آکنه و … می گردد. یکی از راه های شناخت کرم مرطوب کننده خارجی استفاده از تجربیات استفاده کنندگان قبلی است. حتی افراد می توانند برخی کرم های مرطوب کننده نا آشنا را تجربه کنند و در صورت کسب اثرات موثر استفاده از آن را ادامه دهند، البته استفاده از کرم های مرطوب کننده ناآشنا خطر و ریسک آسیب رسیدن به پوست در صورت نامناسب بودن کیفیت کرم را نیز به دنبال خواهد داشت.

بین کرم های مرطوب کننده خارجی، کدام برند بهتر است؟

بهترین کرم مرطوب کننده خارجی

اغلب بهترین کرم مرطوب کننده خارجی ویژگی های زیر را داشته و از ترکیبات زیر استفاده می کنند:

  • وجود روغن آرگان، ویتامین C و عصاره آووکادو در کرم مرطوب کننده از پیری زودرس جلوگیری می کند. وجود این مواد مغذی و مفید در کنار رطوبت رسانی بالا، جلوگیری از ترک خوردگی، ترکیبات آنتی اکسیدانی و …این کرم های خارجی  را در زمره بهترین مرطوب کننده های خارجی قرار می دهد.
  • وجود کوآنزیم Q10 به عنوان آنتی اکسیدانی قوی در کرم های مرطوب کننده با کیفیت کاربردی است. ترکیبات آلوئه ورا، آووکادو، آرگان و جوجوبا در این کرم سبب ضد التهابی بودن، نرم کنندگی و بازسازی پوست این کرم می شود. به دلیل از بین بردن لکه های ناشی از آفتاب سوختگی کرم مرطوب کننده خارجی را می توان به عنوان کرمی مفید مورد استفاده قرار داد.
  • کرم مرطوب کننده خارجی برای تمامی سنین حتی نوزادان ارزشمند است. در این کرم از جوجوبا، آلوئه ورا و اوره استفاده شده و در مرطوب نگه داشتن پوست بدن از کرم مرطوب کننده خارجی استفاده می شود.
  • برخی کرم های مرطوب کننده خارجی مخصوص پوست های چرب است. ترشح چربی بیشتر بر پوست توسط غدد سبوم روی پوست به دلیل خشکی بیش از حد پوست صورت می گیرد. این کرم از طریق متعادل کردن چربی سطح پوست از ترشح هرچه بیشتر چربی بر پوست جلوگیری می کند و از طریق به تعادل رساندن چربی از خشکی پوست جلوگیری می کند. ترکیبات مفیدی چون هیالورونیک اسید، ویتامین آ، ویتامین های گروه ب و سی و وجود میتوکینیل به عنوان آنتی اکسیدانی قوی در مرطوب نگه داشتن پوست مفید و موثر هستند.

بین کرم های مرطوب کننده خارجی، کدام برند بهتر است؟

در هنگام خرید چه نکاتی رو مد نظر قرار بدیم؟

در هنگام خرید کرم مرطوب کننده خارجی توصیه می گردد که نکات زیر مد نظر قرار داده شوند:

  • توصیه می گردد در ترکیبات کرم از روغن های اشباع شده ای چون نارگیل، جوجوبا، کره کاکائو و مارولا و … استفاده شود.
  • کرم مرطوب کننده روز و شب می تواند جدا خریداری شود. در مرطوب کننده روز مقدری ضد آفتاب و در کرم شب وجود کلاژن ساز می تواند مفید و موثر باشد.
  • توصیه میگردد که مرطوب کننده دست و صورت از هم جدا شوند، زیرا صورت در مقایسه با دست و پا حساسیت بیشتری دارد.

araskharid.com

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار