حمایت تمام عیار مردم یمن از عملیات طوفان الاقصی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمایت تمام عیار مردم یمن از عملیات طوفان الاقصی

مردم یمن حمایت تمام عیاری از طوفان الاقصی به نمایش گذاشتند و از جامعه جهانی هم خواستند که به مسئولیت خود در حمایت از ملت فلسطین عمل کند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 07
کد خبر: ۲۰۷۳۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ شهر الحدیده یمن امروز شاهد راهپیمایی در حمایت از عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی بود. شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعار‌هایی در حمایت از مقاومت سر دادند.

در صنعا هم راهپیمایی کنندگان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: دستاورد‌های مقاومت غزه که در تاریخ نبرد میان اشغالگران و فلسطینیان بی سابقه است، مایه افتخار و سربلندی است. ما آمادگی کامل مردمی و نظامی به منظور هر رخداد میدانی که نیازمند مشارکت مستقیم در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن باشد را اعلام می‌کنیم.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان صنعا آمده است: طوفان الاقصی نبردی است که فقط مختص ملت فلسطین نیست بلکه نبرد امت اسلامی و آزادگان دنیاست. نبرد طوفان الاقصی مقدس‌ترین نبرد‌ها است. این عملیات تا بیرون راندن اشغالگران از فلسطین ادامه خواهد داشت.

راهپیمایی کنندگان در صنعا اعلام کردند: آمریکا به عنوان حامی نخست زورگویی اسرائیل، باید معادلات را بپذیرد. آمریکا باید قبل از اینکه طوفان الاقصی و طوفان خشم ملت اسلامی آنرا درنوردد، در جمع کردن بساط رژیم غاصب تعجیل کند. استکبار جهانی و سازشکاران در برابر طوفان الاقصی عاجزند.

از سوی دیگر شورای عالی سیاسی یمن هم ضمن تمجید از عملیات طوفان الاقصی و پیروزی‌های به دست آمده اعلام کرد که حق ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت است که با اشغالگران با همه ابزار مشروع به مقابله برخیزند.

شورای عالی سیاسی یمن ضمن تایید همه گزینه‌های مقاومت در راستای بازدارندگی علیه رژیم صهیونیستی، آنرا گامی مهم در راه یاری قدس و احقاق حق کامل فلسطین دانست.

این شورا بر حمایت از ملت فلسطین تا پیروزی کامل تاکید کرد و از کشور‌های عربی و اسلامی خواست که حامی ملت فلسطین باشند.

وزارت خارجه صنعا هم امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: این عملیات نتیجه اقدامات رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات علیه ملت فلسطین و حملات مکرر و هتاکی به مسجدالاقصی و نقض حقوق اسیران فلسطینی و تداوم سیاست شهرک سازی است.

در بیانیه وزارت خارجه یمن از کشور‌های عربی و اسلامی خواسته شده است که حامی فلسطین در نبرد آزادی بخش باشند.

همچنین وزارت خارجه یمن از جامعه جهانی و در راس آن‌ها شورای امنیت خواست که به مسئولیت خود در حمایت از ملت فلسطین و پس گرفتن حقوق سلب شده آن‌ها عمل کنند و جنایات دشمن صهیونیست را متوقف کنند. / المسیره

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده