مواضع رژیم صهیونیستی آماج موشک‌های «القاسم»-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

مواضع رژیم صهیونیستی آماج موشک‌های «القاسم»

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد رزمندگان این جنبش مواضع رژیم صهیونیستی را با موشک‌ پیشرفته «القاسم» هدف قرار داده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 16
کد خبر: ۲۰۸۷۷۸

به گزارش راهبرد معاصر، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، تصاویری از لحظه شلیک موشک پیشرفته «القاسم» به سمت مواضع رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

 

مقامات جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیشتر اعلام کرده بودند این موشک‌ها را به میمنت نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، القاسم نامیده‌اند.

 

شاخه نظامی جهاد اسلامی در حالی این تصاویر را منتشر کرده که «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز، در چند مرحله تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی اشدود، بئر السبع و عسقلان را هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.

 

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح روز شنبه هفته گذشته، در پاسخ به جنایات‌های رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی عملیاتی را تحت عنوان «طوفان الاقصی» آغاز کردند.

 

به دنبال این عملیات بزرگ، دست‌کم ۱۵۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند. کابینه رژیم صهیونیستی در پی عملیات مقاومت وضعیت جنگی اعلام کرد و آب و برق نوار غزه را قطع کرد. ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله بسیاری از تأسیسات غیرنظامی از جمله چند بیمارستان، مسجد و خانه‌های مسکونی را در نوار غزه هدف قرار داد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار