ملتهب شدن مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ملتهب شدن مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین مرز با لبنان خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 18
کد خبر: ۲۰۹۲۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین مرز با لبنان به صدا درآمد.

رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین مرز با لبنان خبر دادند.

این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند کابینه اسرائیل با گسترش تخلیه شهرک‌های همجوار لبنان از شعاع دو کیلومتری به پنج کیلومتری موافقت کرده است.

رسانه‌های عبری در واکنش به سخنان بایدن که گفته بود کشور‌های دیگر به اسرائیل حمله نکنند، گزارش دادند: در واکنش به این سخن بایدن، یک موشک از حزب الله دریافت کردیم.

خبرنگار المیادین از شلیک دو موشک هدایت شونده به سمت موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در رویسات در مرز با فلسطین اشغالی خبر داد.

این رسانه افزود تمام مواضع اشغالگران صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های کفرشوبا هدف قرار گرفته است.

المیادین همچنین از حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شمال غربی شهرک الماری در جنوب لبنان خبر داد.

رسانه‌های عبری هم از اصابت دو موشک به شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در مرز با لبنان خبر دادند.

المیادین از شنیده شدن صدای گلوله در مواضع ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در تپه‌های اشغالی کفرشوبا خبر داده است.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که یک موشک هدایت شونده دیگر از سمت لبنان به سمت شهرک صهیونیست نشین المناره شلیک شده است. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار