هر ساعت ۵ کودک در غزه به شهادت می‌رسد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

هر ساعت ۵ کودک در غزه به شهادت می‌رسد

جنبش جهانی دفاع از کودکان اعلام کرد رژیم صهیونیستی از روز ۷ اکتبر (آغاز طوفان الاقصی) تا به امروز بیش از ۱۶۶۱ کودک را در غزه به خاک و خون کشیده است که میانگین آن روزی ۱۲۰ کودک است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 21
کد خبر: ۲۰۹۶۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ براساس آماری که جنبش جهانی دفاع از کودکان منتشر کرده، صهیونیست‌ها از روز ۷ اکتبر که متحمل آن شکست مفتضحانه خود شدند تا به امروز انتقام خود را از کودکان فلسطینی گرفته و هر ساعت حدود ۵ کودک را به شهادت رساندند.

براساس آمار منتشر شده توسط این نهاد بین المللی مدافع حقوق کودکان، ۲۷ کودک از کودکان قربان جنایات رژیم صهیونیستی، در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

این نهاد تاکید کرد شمار تلفات کودکان فلسطینی از این تهاجم وحشیانه نهایی نبوده و تا به حال ۱۴۰۰ نفر همچنان زیر آوار و جزو مفقودین محسوب می‌شوند، از اینرو احتمال افزایش این آمار وجود دارد و باید گفت که به احتمال قریب به یقین شمار شهدا بسیار بیشتر از رقمی است که تا کنون اعلام شده است.

در بخش دیگری از این گزارش تاکید شده است، کودکان و نوجوانانی که از این حملات جان سالم برده اند هم در شرایط انسانی وخیمی به سر می‌برند، دچار شوک‌های عصبی و روحی شدیدی شده‌اند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده