حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به ارتفاعات کفرشوبا-راهبرد معاصر

حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به ارتفاعات کفرشوبا

منابع رسانه‌ای از هدف قرار گرفتن موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و به طور متقابل حملات ارتش این رژیم به مناطق مرزی لبنان خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 24
کد خبر: ۲۱۰۱۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه خبری در این باره اعلام کرد که حمله موشکی به موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ناحیه «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی انجام شد.

منابع خبری از اصابت یک موشک هدایت شونده به این موضع نظامی خبر دادند.

در همین حال، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز ارتفاعات کوه «سدانه» در شمال شهرک «کفرشوبا» در مرز جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داند.

حزب‌الله لبنان طی روز‌های اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روز‌های گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

طوفان الاقصی در حالی وارد هفدهمین روز خود شده که بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی بدون وقفه بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه را ادامه می‌دهند، اما تا این ساعت نظامیان صهیونیست نتوانسته اند وارد غزه شوند، چرا که به خوبی می‌دانند که ورود به غزه یعنی ورود به کمینگاه و باتلاق، که خروج از آن به این راحتی‌ها ممکن نیست. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده