رونمایی ارتش از بمب‌های پرسه‌زن-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

رونمایی ارتش از بمب‌های پرسه‌زن

بمب‌های پرسه‌زن سینا و فاتح ساخت داخل کشور برای نخستین بار در جریان رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش اهداف مورد نظر را با دقت مورد اصابت قرار دادند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 27
کد خبر: ۲۱۰۵۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سازمان رزم نیروی زمینی ارتش برای نخستین بار سامانه‌های پهپادی سبک وزن را که با عنوان بمب‌های پرسه‌زن شناخته می‌شوند در جریان رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ مورد استفاده و برآورد عملیاتی قرار داد.

براساس این گزارش؛ یگان‌های متحرک هجومی نزاجا در جریان این رزمایش با بهره‌گیری از بمب‌های پرسه‌زن سینا و فاتح، ساخت تولید داخل توانستند اهداف ثابت و متحرک را در شعاع ۱۰ کیلومتری مورد اصابت قرار دهند.

این سامانه‌ها که از سرجنگی ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ گرمی برخوردار است، علیه اجتماعات و اهداف مختلف در رزم زمینی استفاده می‌شود. همچنین بمب‌های پرسه‌زن از مداومت عملیاتی ۱۰ الی ۱۵ دقیقه‌ای برخوردارند.

براساس این گزارش؛ بمب‌های پرسه‌زن از سیستم هدایت هوشمند برخوردارند و قابلیت تعقیب اهداف را از لحظه پرتاب تا زمان برخورد به هدف را دارا هستند که در این رزمایش برای نخستین بار مورد تست و ارزیابی میدانی قرار گرفته و با موفقیّت اهداف مورد نظر را مورد انهدام قرار دادند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده