لبنان درباره نقشه صهیونیست‌ها برای منطقه هشدار داد-راهبرد معاصر

لبنان درباره نقشه صهیونیست‌ها برای منطقه هشدار داد

وزیر خارجه لبنان تاکید کرد رژیم صهیونیستی با حملات شدید به غزه بدنبال شعله‌ور کردن منطقه است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 29
کد خبر: ۲۱۰۸۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان نسبت به اقدامات صهیونیست‌ها هشدار داده و اعلام کرد دشمن صهیونیستی بدنبال شعله‌ور کردن منطقه است.

 

به گزارش الاخبار، بوحبیب در ادامه «رویکرد اسرائیل مبتنی بر نفرت کور که هدف آن تبدیل غزه به گور دسته‌جمعی برای بیش از دو میلیون فلسطینی است» را محکوم کرد و هشدار داد که «این رفتاری که از هرگونه کنترل یا پاسخگویی فرار می‌کند و ممکن است خاور میانه را شعله‌ور کند. به احساسات نفرت در سراسر جهان دامن می زند و صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی را به خطر می اندازد.»

 

وزارت خارجه لبنان نیز اعلام کرد این کشور در هماهنگی با اجماع عربی، دیروز به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد «حمایت از غیرنظامیان و انجام تعهدات حقوقی و بشردوستانه» رأی مثبت داد.

 

مجمع عمومی سازمان ملل پنج‌شنبه گذشته پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی غیرالزام‌آورِ کشور‌های عربی در مورد درگیری‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را تصویب کرد و خواستار آتش‌بس بشردوستانه فوری و توقف خصومت‌ها در غزه شد. این قطعنامه جمعه شب با ۱۲۰ رای موافق در مقابل ۱۴ رای مخالف و ۴۵ رای ممتنع به تصویب رسید. رژیم صهیونیستی و آمریکا به این قطعنامه رای منفی دارند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده