کمین نیرو‌های القسام برای نظامیان اسرائیلی در نوار غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کمین نیرو‌های القسام برای نظامیان اسرائیلی در نوار غزه

نیرو‌های گردان‌های عزالدین القسام با انجام یک عملیات هلی‌برن، نظامیان صهیونیستی را در کمین خود در شمال نوار غزه گرفتار کردند و چندین نفر از آنان را از پای درآوردند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 29
کد خبر: ۲۱۰۸۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردان‌های عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- امروز یکشنبه خبر داد که با نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف مقر نظامی «ایرز» واقع در شمال نوار غزه درگیر شدند.

القسام تأکید کرد که در جریان این درگیریها، چند خودروی نظامی صهیونیست‌ها در غرب این مقر نظامی آتش گرفت و شماری از سربازان داخل در آن نیز کشته شدند.

شبکه «قدس» درباره جزئیات این عملیات، گزارش داد، گردان‌های القسام از نخستین ساعات صبح، چندین بار نیرو‌های صهیونیستی را که در شمال غرب «بیت لاهیا» و اطراف نوار غزه نفوذ کرده بودند، هدف قرار دادند.

به گزارش این شبکه، یک گروه از ارتش صهیونیستی در غرب ایرز، در کمین نیرو‌های القسام گرفتار شدند و هدف موشک‌های ضد زره و تیراندازی گسترده قرار گرفتند که در پی آن، خودرو‌های نظامی صهیونیست‌ها منهدم شد و سربازان هم کشته شدند.

بنا بر این گزارش، نیرو‌های القسام موفق شدند پشت خطوط دفاعی دشمن صهیونیستی عملیات هلی‌برن انجام دهند و به شدت با صهیونیست‌ها درگیر شوند و شماری از آنان را از پای درآورند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز که مطابق معمول سعی در لاپوشانی این مسئله داشتند، خبر دادند که یک «حادثه امنیتی» در مقر ایرز صورت گرفته است، ولی هیچ جزئیاتی ارائه نکردند.

نیرو‌های القسام همچنین در شمال غرب بیت لاهیا، نظامیان صهیونیست را با خمپاره‌های «یاسین-۱۰۵» هدف قرار دادند. /فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده