دستگیری دلالان ارزی در پایتخت-راهبرد معاصر

دستگیری دلالان ارزی در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری ۲ نفر از دلالان ارزی که اقدام به صدور حواله‌جات غیرقانونی ارز می‌کردند، خبر داد. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محل فعالیت غیرمجاز ارزی خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 01
کد خبر: ۲۱۱۴۴۷

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محل فعالیت غیرمجاز ارزی خبرداد.

 

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با اخلالگران بازار ارز و پی کسب خبر مبنی بر فعالیت غیر مجاز ارزی توسط افرادی در دفتری در خیابان شریعتی، عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری ۲نفر از فعالان غیرمجاز ارزی کردند که به صورت گسترده در کار حوالجات غیرقانونی ارز بودند.

 

سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود مقدار ۷۳۳.۱۵۹ واحد انواع ارز، ۱۲قطعه انواع سکه، لپ تاپ، آی پد، گوشی تلفن همراه، پول شمار، ترازوی دیجیتال و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیرمجاز ارزی و طلا کشف شد که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه افراد باید معاملات اعم از خرید و فروش اموال منقول و غیرمنقول را بصورت شفاف با پول رایج کشور و با اسناد اعتباری اعم از چک و ... انجام داده و از دریافت هرگونه ارز خارجی که منشأ آن نامشخص است خودداری کنند گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار