حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر»-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر»

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای از حمله به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال این کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 10
کد خبر: ۲۱۲۷۵۶

به گزارش راهبرد معاصر . مقاومت اسلامی عراق شامگاه پنشجنبه در ادامه حملات علیه اشغالگران آمریکایی، یک پایگاه دیگر را هدف حمله قرار داد.

 

پیشتر برخی رسانه‌های عراقی از حمله مجدد به عین‌الاسد، پایگاه محل استقرار نظامیان آمریکا خبر دادند.

 

بنابر گزارش شبکه المیادین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، پایگاه اشغالگران آمریکایی حریر را با دو پهپاد هدف قرار دادند که مستقیما به هدف اصابت کرد».

 

در همین ارتباط «ابو ألاء الولائی» دبیر کل کتائب سید الشهداء عراق بر تداوم عملیات‌های مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی در این کشور تأکید کرد.

 

وی گفت که عملیات‌های مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی در عراق تنها زمانی متوقف می‌شود که تجاوزات صهیونیست‌ها علیه غزه متوقف شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده