مقاومت اسلامی عراق حمله بامداد امروزبه ایلات اشغالی رابرعهده گرفت-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

مقاومت اسلامی عراق حمله بامداد امروزبه ایلات اشغالی رابرعهده گرفت

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای حمله پهپادی بامداد امروز علیه ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی را برعهده گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 12
کد خبر: ۲۱۳۰۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه کوتاهی اعلام کرد که مسئولیت حمله بامداد امروز به منطقه اشغالی ایلات واقع در روستای ام الرشراش در جنوب فلسطین اشغالی را برعهده می‌گیرد.

 

در این بیانیه آمده است: این حمله با استفاده از سلاح‌های مناسبت علیه یک هدف در ایلات صورت گرفت. این حملات علیه اشغالگران صهیونیست ادامه خواهد یافت.

 

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: نیروهای مقاومت یک منطقه در ام الرشراش اشغالی را در حمایت از ساکنان نوار غزه و در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی هدف قرار دادند. ما به عملیات خود برای در هم کوبیدن پایگاه‌های دشمن ادامه می‌دهیم.

 

بامداد امروز منابع آگاه در گفتگو با المیادین اعلام کرده بودند که ۲ فروند پهپاد منطقه ایلات را هدف قرار داده اند. رسانه‌های عبری زبان نیز از شنیده شدن صدای چند انفجار در این منطقه خبر داده بودند.

 

مقاومت اسلامی عراق پیش از این نیز پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی را در التنف سوریه و عین الاسد عراق در حمایت از فلسطینی‌های بی دفاع ساکن غزه هدف قرار داده بود./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده