افزایش شهدای غزه به ۱۱ هزار و ۲۴۰ نفر-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

افزایش شهدای غزه به ۱۱ هزار و ۲۴۰ نفر

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۱ هزار و ۲۴۰ شهید از جمله ۴۶۳۰ کودک و ۳۱۳۰ زن خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 13
کد خبر: ۲۱۳۴۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه عصر امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۱ هزار و ۲۴۰ شهید از جمله ۴۶۳۰ کودک و ۳۱۳۰ زن افزایش پیدا کرده است.

در این بیانیه آمده که ۲۹ هزار نفر بر اثر بمباران این منطقه توسط رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند که ۷۰ درصد آن‌ها کودک هستند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه افزود: رژیم صهیونیستی ۱۱۵۳ جنایت کشتار دسته جمعی در غزه مرتکب شده و ۹۴ ساختمان دولتی، ۲۵۳ مدرسه، ۷۱ مسجد و سه کلیسا را منهدم کرده است.

این نهاد اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه همچنین اعلام کرد که ۴۱۱۲۰ واحد مسکونی در نوار غزه، بر اثر بمباران‌های رژیم اسرائیل منهدم شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه با مسئول دانستن رژیم صهیونیستی و جامعه جهانی درباره جنایات علیه غیرنظامیان، خواستار بازگشایی فوری و دائمی گذرگاه رفح شد.

در ادامه بیانیه آمده است:۲۱ نیروی آتش نشانی و ۵۱ روزنامه نگار نیز شهید شده اند و فعالیت ۲۵ بیمارستان غزه نیز به دلیل تجاوزات رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

این نهاد فلسطینی همچنین خواستار ارسال فوری سوخت به بیمارستان‌های نوار غزه، قبل از وخامت بحران در این بخش از خاک فلسطین شده است. / سمانیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار