پاسخ سربالای نتانیاهو به خانواده اسرای صهیونیست-راهبرد معاصر
پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد» واکنش فوری رویترز به ادعای ترور سید حسن نصرالله الجزیره: ۳۰۰ نفر در انفجار امروز بیروت شهید شده اند آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان سخنگوی وزارت امور خارجه: آمریکا هم باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد نتانیاهو سفرش به نیویورک را ناتمام گذاشت بیانیه سفارت ایران در بیروت در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر اصلی حزب الله در بیروت جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل واشنگتن پست: اسرائیل ادوات نظامی را به مرز لبنان منتقل کرده است هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان فاکس نیوز: نتانیاهو تمایلی به آتش‌بس ندارد طالبان: در حال مذاکره با مقامات ایران برای حل مشکل مهاجران هستیم

پاسخ سربالای نتانیاهو به خانواده اسرای صهیونیست

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طفره از پاسخ به سؤالات خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین گفت: به طور مداوم برای آزادسازی «ربوده شدگان» از ابتدای جنگ تاکنون تلاش کرده‌ایم و در صورتی که نتیجه ملموسی برای اطلاع رسانی وجود داشته باشد، آن اعلام خواهیم کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 14
کد خبر: ۲۱۳۶۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ در حالی که خانواده‌های اسرای صهیونیست با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی گسترده‌ای از تل آویو تا قدس اشغالی در حال تلاش برای جلب توجه افکار عمومی صهیونیست‌ها نسبت به آزادسازی این اسرا از دست مقاومت فلسطین هستند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن طفره از پاسخ دقیق به سؤالات درباره زمان آزادی این اسرا اعلام کرد: در صورتی که نتیجه ملموسی برای اطلاع رسانی وجود داشته باشد آن اعلام خواهیم کرد.

خانواده اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه و حامیان آن‌ها برای فشار بیشتر به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او جهت آزادی بستگان خود و تن دادن آن‌ها به تبادل اسیران، روز سه شنبه تظاهرات دو روزه خود را از شهر تل آویو تا قدس اشغالی آغاز کردند.

شبکه الجزیره در این باره گزارش داد: این تظاهرات بعد از کنفرانس مطبوعاتی خانواده‌های اسیران صهیونیست در تل آویو و انتقاد شدید آن‌ها از سران تل آویو برای عدم پاسخگویی درباره سرنوشت بستگان اسیر خود آغاز شد.

خانواده‌های اسرای صیهونیست پیشتر خواستار کناره گیری نتانیاهو شده بودند. آن‌ها خطاب به سران صهیونیست اعلام کردند: چرا کسی به ما پاسخی نمی‌دهد؟ ما زیر فشار روانی گردان‌های القسام هستیم.

پدر یکی از صهیونیست‌های اسیر در نزد مقاومت فلسطین در غزه بعد از ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی خانواده‌های اسرای صهیونیست در شهر تل آویو، با انتقاد از عدم پاسخگویی سران صهیونیست به آن‌ها درباره سرنوشت بستگان اسیر خود و عدم حضور آن‌ها در این کنفرانس گفت: کابینه اسرائیل فرزند مرا تنها گذاشت و حالا هم هیچ خبری به ما نمی‌دهند.

وی خطاب به شورای جنگ رژیم صهیونیستی اظهار داشت: الان می‌خواهیم که بیایید و با ما صحبت کنید.

پدر این اسیر صهیونیست افزود: پسرم کجاست؟ زخمی است یا درد می‌کشد؟ پیش ما بایید و با ما صحبت کنید. ما خواهان این هستیم که شما اعضای شورای جنگ اسرائیل بیایند و با ما صحبت کنید. به ما پاسخ دهید. شما بدهکار اسرائیلی‌ها هستید.

این فرد گفت: ما می‌خواهیم که نتانیاهو به ما پاسخ دهد و فرزندان ما بازگردند.

یکی دیگر از اعضای خانواده‌های اسیران صهیونیست گفت: ما می‌خواهیم که همین الان با اعضای شورای جنگ جلسه داشته باشیم.

وی افزود: شما از هفتم اکتبر صدای ما را می‌شنید و الان خواهان پاسخ هستیم. می‌خواهیم بدانیم که اسرائیل روی میز میز چه چیزی دارد؟

یکی دیگر از خانواده‌های اسیران صهیونیست نیز در این کنفرانس خبری گفت: ما با هر روز و با هر ویدئوی گردان‌های القسام زیر فشار روانی قرار داریم. آن‌ها هر روزه سطح قرارداد‌های (تبادل اسیران) را مشخص می‌کنند. آن‌ها این مطالب و ویدئو‌ها را منتشر می‌کنند؛ درحالی که در مقابل ما هیچ اطلاعاتی (از سران صهیونیست) دریافت نمی‌کنیم. ما زیر جنگ روانی با هر ویدئوی آن‌ها قرار داریم. قرارداد مبادله اسیران نباید جزئی باشد.

وی همچنین گفت: تا الان هیچ توافقی (برای مبادله اسیران) به دست نیامده است و این قابل قبول نیست.

همچنین یک عضو دیگر خانواده اسیران صهیونیست در این کنفرانس گفت: خواهان جلسه با کابینه در همین امروز هستیم. می‌خواهیم که بیایند از ما حمایت کنند و همه اسیران آزاد شوند.

این خانواده‌ها خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفتند: ما یک سوال داریم و آن این است که کی بستگان ما آزاد خواهند شد؟ می‌خواهیم همه آن‌ها با هم آزاد شوند. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار