وزارت بهداشت غزه: نیرو‌های اسرائیلی هیچ سلاحی در بیمارستان الشفاء پیدا نکردند-راهبرد معاصر

وزارت بهداشت غزه: نیرو‌های اسرائیلی هیچ سلاحی در بیمارستان الشفاء پیدا نکردند

علی‌رغم ادعای ارتش رژیم اسرائیل مبنی بر وجود سلاح در مجتمع پزشکی الشفای غزه، مدیرکل وزارت بهداشت غزه با اشاره به خروج نیرو‌های رژیم صهیونیستی از این بیمارستان، گفت هیچ سلاحی در این بیمارستان کشف نشد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 15
کد خبر: ۲۱۳۸۳۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ «منیر البرش» مدیر کل وزارت بهداشت غزه، شامگاه امروز (چهارشنبه)، تاکید کرد که نیرو‌های رژیم صهیونیستی بعد از ورود غیرقانونی به مجتمع پزشکی «الشفاء» در نوار غزه هیچ سلاحی در این مجتمع پیدا نکردند.

شمار زیادی از نیرو‌های رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، با ادعای وجود تونل‌ها و تسلیحات نیرو‌های مقاومت زیر مجتمع پزشکی الشفاء به صورت غیرقانونی و ناگهانی وارد این مجتمع پزشکی شده بودند. خبرگزاری فرانسه ساعاتی پیش خبر داد که نیرو‌های اسرائیلی بیمارستان الشفاء را ترک کرده‌اند و در مجاورت این مجتمع پزشکی مستقر شده‌اند.

مدیرکل وزارت بهداشت غزه بعد از خروج نیرو‌های رژیم صهیونیستی از بیمارستان گفت: «اشغالگران مجتمع پزشکی الشفاء را تخریب و تجهیزاتی را که تنها در این مجتمع وجود داشت، از بین بردند».

منیر البرش اضافه کرد: «نیرو‌های رژیم اشغالگر دو مهندس از کارکنان بیمارستان الشفاء را دستگیر کرده‌اند و تعداد زیادی از تانک‌های اسرائیلی در حال حاضر مقابل مجتمع پزشکی الشفاء مستقر هستند».

البرش در پایان تاکید کرد: «نیرو‌های اسرائیلی هیچ تجهیزات یا سلاح نظامی در بیمارستان پیدا نکردند و ما اساسا اجازه استقرار تجهیزات نظامی در بیمارستان را نمی‌دهیم». / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده