اجباری شدن درج برچسب برای ویدیو‌های هوش مصنوعی در یوتیوب-راهبرد معاصر
ثبت نام بیش از ۴۴۰ هزار نفر در کنکور | اول دی؛ آخرین مهلت نام‌نویسی هشدار سازمان هواشناسی در مورد تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور قاتل مأمور پلیس حکم قصاص گرفت؛ مردی که شهید حسینیان را با خودرو زیر گرفت ادارات و دانشگاه‌های قزوین پنجشنبه تعطیل است اختلال خط ۳ متروی تهران به دلیل نقص فنی  فردا ادارات البرز تعطیل و دانشگاه‌ها غیرحضوری است تصاویر آخرالزمانی از وضعیت قرمز آلودگی هوا در تهران + عکس استانداری تهران تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها را برای روز پنجشنبه ۲۹ آذرماه اعلام کرد حال زن آمریکایی با کلیه خوک خوب است اعلام زمان ورود سامانه جدید بارشی به ایران | این استان‌ها منتظر آغاز بارش‌های زمستانی باشند فراهم شدن امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی نوبت دی ماه آموزش و پرورش شرور مسلح شمیران دستگیر شد پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری براساس جداول جدید متناسب سازی از ۲۸ آذر / واریز حقوق در دو بخش ادارات، مدارس و دانشگاه‌های کرمانشاه فردا چهارشنبه تعطیل شدند تهران فردا هم تعطیل شد/ آموزش غیرحضوری مدارس و تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران

اجباری شدن درج برچسب برای ویدیو‌های هوش مصنوعی در یوتیوب

یوتیوب الزامات برچسب‌گذاری جدیدی را برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در سیاست‌های خود اعلام کرده‌است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 16
کد خبر: ۲۱۳۸۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ یوتیوب یکی از آخرین پلتفرم‌هایی است که به دنبال پیاده‌سازی برچسب بر روی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است.

یوتیوب در سیاست جدید خود توضیح داد: «در ماه‌های آینده، به‌روزرسانی‌هایی را معرفی خواهیم کرد که به بینندگان اطلاع می‌دهند محتوای مشاهده شده مصنوعی است. ما به طور خاص، از سازندگان می‌خواهیم محتوای تغییریافته یا ایجاد شده با استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی که واقع گرایانه هستند را مشخص کنند.»

بنابراین سازندگان باید مشخص کنند که یک ویدئو چه زمانی حاوی محتوای تغییر یافته یا مصنوعی واقع گرایانه است. بنابراین، انیمیشن‌های تولید شده با هوش مصنوعی که مشخص هستند، اما تصاویر افراد واقعی و رویداد‌ها باید برچسب گذاری شوند.

عدم انجام این کار جریمه‌هایی را در پی خواهد داشت که در بدترین موارد می‌تواند شامل حذف، تعلیق درآمدزایی و حتی تعلیق حساب شود.

یوتیوب می‌گوید که به طور خودکار هر محتوایی که با ابزار‌های هوش مصنوعی تولیدی خودش ایجاد شده را برچسب گذاری می‌کند. علاوه بر این، یوتیوب فرآیند‌های درخواست حذف محتوای جدیدی را برای افراد و هم آهنگسازان اضافه می‌کند.

متا و تیک تاک هر دو برچسب‌هایی را برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پیاده سازی کرده اند.

انتظار می‌رود که این موضوع در سال‌های آینده اهمیت بیشتری پیدا کند، زیرا ابزار‌های هوش مصنوعی مولد تکامل بیشتری پیدا می‌کنند و ابزار‌های ویدئویی تولیدی به جریان اصلی تبدیل می‌شوند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار