۴۸مین روز طوفان‌الاقصی/ صهیونیست‌ها از هوا، زمین و دریا غزه را می‌کوبند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

۴۸مین روز طوفان‌الاقصی/ صهیونیست‌ها از هوا، زمین و دریا غزه را می‌کوبند

تشدید حملات همه جانبه اشغالگران علیه نوار غزه و مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر پیشروی متجاوزان در محورهای مختلف این باریکه از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 23
کد خبر: ۲۱۵۰۰۹

به گزارش راهبرد معاصر.‌در حالی که گزارش‌های خبری از به تعویق افتادن اجرای توافق آتش بس موقت در غزه تا روز جمعه حکایت دارد ارتش رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه خود را علیه سراسر نوار غزه تشدید کرده است.

 

حملات هوایی، دریایی و زمینی اشغالگران علیه غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که توپخانه و جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به حملات وحشیانه خود علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند به طوریکه ساعتی قبل شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. این حملات غرب رفح را نیز دربر گرفته است.

 

جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر خانه‌های مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. آنها همچنین ساختمان یک خیریه پشت بیمارستان کویتی واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

 

المیادین گزارش داد که حملات هوایی رژیم صهیونیستی مناطق مختلف را در شرق، شمال و جنوب خانیونس در نوار غزه هدف قرار داده است. توپخانه این رژیم نیز مناطق شرقی خانیونس را هدف قرار می‌دهد.

 

قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی غرب خانیونس را هدف قرار دادند. در جریان بمباران منازل مسکونی خانواده و خویشاوندان یک خاندان در خانیونس دست کم ۱۵ تن به شهادت رسیده و ۱۳ تن دیگر زخمی شده اند.

 

متجاوزان اطراف بیمارستان شهداالاقصی را واقع در دیرالبلح در مرکز غزه بمباران کردند.

 

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه ای شرق دیرالبلح، اردوگاه المغازی و البریج در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

 

در جریان بمباران مناطق مسکونی الهوجا در مرکز اردوگاه جبالیا پیکرهای تعداد زیادی از شهدای فلسطینی به بیمارستان کمال عدوان منتقل شده اند. خبرنگار المیادین گزارش داد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی ساعات گذشته تعداد زیادی شهید و زخمی از میان فلسطینی‌های بی گناه برجای گذاشته است.

 

مقاومت نیروهای فلسطینی برابر پیشروی متجاوزان در غزه

از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای از تداوم مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران متجاوز در شرق اردوگاه المغازی و منطقه دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه حکایت دارد. این درگیری‌ها چندین ساعت به طول انجامیده و متوقف نشده است.

 

در همین خصوص سرایا القدس اعلام کرد که نیروهای مقاومت فلسطین موفق شده اند ۱۱ جنگ افزار و تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای الزیتون، تل الهوا، الشاطی، الشیخ رضوان و حجر الدیک را منهدم کنند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده