مقدم‌فر: پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی قبول شکست بود-راهبرد معاصر

مقدم‌فر: پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی قبول شکست بود

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی قبول شکست بود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 27
کد خبر: ۲۱۵۶۲۷

به گزارش راهبرد معاصر، حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران، در همایش بین المللی طوفان الاقصی و غزه، روایت ها واقعیت ها که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکزی در حال برگزاری است گفت: طوفان الاقصی و این پدیده اخیر بیانگر دو میدان و جبهه در غزه بود.

 

مقدم فر، میدان اول را میدان رزم و دومین میدان را جنگ روایت ها و رسانه نام برد و افزود: هر دو میدان مورد اهمیت بود و میدان دوم یک پدیده جدیدی را رقم زد که باید بیش از این به آن بپردازیم و در آن تامل و پژوهش کنیم.

 

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: در جبهه اول شکست چهار مرحله ای رژیم اشغالگر روشن است.غافلگیری و شکستن ارتش و سازمان اطلاعات اسرائیل و فروپاشی هیمنه کزایی‌ آنها که در شش ساعت انجام یافت مرحله اول است.

 

وی، شکست دوم را حملات هوایی، موشک باران نام برد و مرحله سوم را نیز شکست عملیات زمینی و ورود به غزه عنوان و از آن به ورود بی نتیجه و بدون تسلط یاد کرد.

 

مقدم‌فر، مرحله چهارم را شکست در حمله به بیمارستان ها و مدارس، شکست عجیب و بزرگ عنوان کرد و افزود: پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی قبول شکست بود

 

وی با اشاره به میدان دوم یعنی میدان روایت ها ادامه داد: ما سال‌ها درگیر موضوع غلبه صهیونیست بر رسانه‌های دنیا هستیم که تکنیک‌شان‌ این بود که روایت‌ها می‌توانند بر حقایق‌ غلبه کنند .

 

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران، تصریح کرد: طوفان الاقصی نشان داد که وقایع در روایت ها تاثیر دارد و یکی از دلایل آن حق بودن این حرکت است. نکته دوم وجود جبهه ای است که در آن ایثار و فداکاری مطرح است.

 

وی با بیان نکاتی که می شود در آن روشنگری و افشاگری بر علیه این رژیم انجام داد، گفت :مسئله نژاد پرستی موضوعی است که می‌تواند آن را افشا کرد، البته این نژاد پرستی های اسرائیلی‌ها سفید و سیاه پوست بودن نیست. آنها هر قوم و هر نژادی را غیر خود در حد حیوان می دانند. به همین دلیل، بسیاری از بزرگان یهود در جهان منتقد و مخالف رژیم صهیونیستی هستند.

 

مقدم‌فر تاکید کرد: سال‌ها پیام انقلاب و امام این بوده است که دولت قاصب یک رژیم نامشروع است و امروز همه دنیا به ماهیت اسرائیل و همپیمانان او پی بردند و این پیام را فهمیدند.دنیا نه تنها ماهیت اسرائیل را فهمید بلکه به همراهان و همپایان‌ او هم پی برد.

 

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان خاطر نشان کرد: هنرمندان باید به میدان بیایند و همچنین فیلم‌سازان پا به میدان بگذارند و فیلم ها در این راستا ساخته شود که این موضوع بسیار مهم است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده