تجهیز یگان‌های نیروی زمینی ارتش به سامانه‌ها، تسلیحات و ارتقاء توان رزمی امیر پوردستان: مصلحت نظام ایجاب کند، با انجام عملیات‌های پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم جزئیات تعطیلی‌های مراسم تشییع و تدفین رهبر شهید به روایت سخنگوی دولت پزشکیان پزشکیان: هیچ مذاکره‌ای درباره موشک‌های بالستیک صورت نگرفته و نخواهد گرفت شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری دستور معاون اول برای شفاف‌سازی پرونده قاچاق مس به کجا رسید؟ ارتش: دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده‌ایم

خودکفایی ایران در ۲۳ رسته دفاعی

خودکفایی ایران در ۲۳ رسته دفاعی فرمانده نیروی زمینی ارتش از خودکفایی ایران در ۲۳ رسته دفاعی و آمادگی در عرصه صادرات این فناوری‌ها خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 30
کد خبر: ۲۱۶۱۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفر به شاهرود در جمع خبرنگاران اظهار داشت‌: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در ۲۳ رسته دفاعی در بُعد تجهیزات، تسلیحات بالگردی، موشک، پهپاد و انواع سامانه‌های جنگالی و چرخه‌های تکمیل کننده این فناوری‌ها خودکفا بوده و به سمت صادرات گام بر‌می‌دارد.

وی با اشاره به حضور ارتش در مرز‌های کشور و اقتدار امنیتی ایران افزود: این حضور برای تامین اشراف اطلاعاتی و تقویت امنیت کشور است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره امنیت کشور و مقوله کلی امنیت، گفت: امنیت یک کشور زمانی است که نیروی مسلح پا در رکابی داشته باشدف نیروی مسلحی که فهیم باشد و نیروی مسلحی که بتواند تجهیزات دفاعی را خودش تولید کند و وابسته نباشد.

سرتیپ حیدری گفت: وابسته بودن به معنای این است که امنیت نیست، امنیت پایدار وجود ندارد، اما خوشبختانه همه نیرو‌های مسلح کشور ضمن اینکه بازدارندگی را به منصه ظهور رساندند در نیروی زمینی ارتش نیز در ۲۳ رسته و مؤلفه دفاعی کاملاً خودکفا هستیم.

وی تصریح کرد: تمامی تجهیزات مورد نیاز ارتش در بعد بالگردی، موشک ضد زره، موشک دورزن، و انواع سامانه‌های "جنگالی" که در بحث امنیت پایدار مورد استفاده قرار می‌گیرند نیروی زمینی در این زمینه خودکفاست و امروز توانسته است تمام نیاز‌های کشور را به خوبی پاسخ دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امروز ما در همه مرز‌های شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب شرق و شمال شرق مستقر هستیم و با افتخار امنیت را برای کشور به ارمغان آوردیم و حضور ما در مرز‌ها به این معنا نیست که خطری ما را تهدید می‌کند، بلکه به معنای اشراف اطلاعاتی و آماده به کار نگهداشتن نیرو‌ها است. / تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار