رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه: بعد از سال ۱۳۹۷ که خروج برجام اتفاق افتاد وضع مجموع عمومی اداره دولت متاثر شد ساعت ۲۳ امشب آخرین فرصت واریز وجه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران کنسرو ماهی ۱۴ درصد گران شد تغییر محدودیت سقف دارایی اشخاص در گواهی سپرده شمش نقره کندوان و هراز برفی است؛ انسداد ۳ محور فرعی افزایش مجدد قیمت لبنیات صحت دارد؟ ورود مجلس به مسدودسازی درگاه‌های پرداخت رمزارز قیمت طلا در بازار ایران اول بهمن ۱۴۰۳ / سکه در کانال ۵۷ میلیون تومان دوام نیاورد یارانه دی ماه واریز شد مهلت ۲ هفته‌ای بارگذاری یا اصلاح اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان در سال ۱۴۰۳ معاون وزیر کار: ۳۰ درصد از جمعیت ۱۸ تا ۲۴ سال کشور، تحصیلات متوسطه دوم ندارند شرکت گاز: مصرف گاز در تهران به ۱۱۲ میلیون مترمکعب رسید برزیل به گروه کشور‌های شریک بریکس پیوست شرایط دریافت درگاه پرداخت کارگزاران سکو‌های مبادله رمزارز اعلام شد پیمان پولی میان ایران و روسیه عملیاتی شد

ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون از ۲۲ شرکت، ۱۴ شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 08
کد خبر: ۲۱۷۴۵۳

به گزارش راهبرد معاصر، حمید محله‌ای مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند و بقیه شرکت‌ها طبق قانون بودجه 1402 تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس از فروش در سامانه جامع خدمات، پاسخ دهند.

 

حمید محله‌ای گفت: زیرساخت‌های لازم برای اتصال شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده را برای اتصال به سامانه جامع خدمات پس از فروش فراهم کرده ایم.

 

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت افزود: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند، اما هنوز دو شرکت بزرگ خودروساز کشور به این سامانه متصل نشده اند.

 

محله‌ای در ادامه گفت: طبق آیین نامه اجرایی تبصره 10 قانون بودجه 1402 شرکت‌های خودرویی تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس ازفروش که در سامانه جامع خدمات پس از فروش مطرح می شود پاسخ دهند.

 

به گفته محله‌ای یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اتصال شرکت‌های خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش شفافیت ارائه خدمات آن‌ها و ایجاد امکان شکایت از عملکرد این شرکت‌ها توسط مردم است.

 

لازم به ذکر است بر اساس ماده 4 قانون حقوق مصرف کنندگان همه شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده موظف هستند خدمات پس از فروش ارائه دهند و بر اساس ساز و کار‌های وزارت صمت این خدمات باید در بستر سامانه جامع خدمات پس از فروش اتفاق بیفتد./ تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار