حملات شدید بامدادی صهیونیست‌ها به مرکز نوار غزه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حملات شدید بامدادی صهیونیست‌ها به مرکز نوار غزه

حملات توپخانه‌ای و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در بامداد یکشنبه به چند اردوگاه در مرکز نوار غزه، ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۱ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 10
کد خبر: ۲۱۷۶۴۸

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از حملات شدید جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه خبر دادند.

 

شبکه «المیادین» گزارش داد که اردوگاه‌های «البریج»، «المغازی» و «دیر البلح» در مرکز نوار غزه هدف گلوله‌باران و بمباران شدید صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.

 

بر این اساس، در پی بمباران یک منطقه مسکونی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه، حداقل ۷ فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

 

خبرگزاری «شهاب» نوشت که اراضی کشاورزی در نزدیکی مسجد الدعوه در اردوگاه «النصیرات» توسط جنگنده‌های صهیونیستی و محله‌های «الشجاعیه» و «الزیتون» نیز توسط توپخانه‌های این رژیم هدف قرار گرفتند.

 

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که حمله هواپیماهای اشغالگران به خانه‌ای در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه، حداقل ۶ شهید و چندین مجروح برجای گذاشته است.

 

پیش از این، وزارت بهداشت غزه خبر داد شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز حملات اسرائیل به نوار غزه به ۱۷ هزار و ۷۰۰ شهید افزایش یافته و حدود ۴۸ هزار و ۸۰۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار