مقام صهیونیستی: یمنی‌ها ما را محاصره دریایی کردند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

مقام صهیونیستی: یمنی‌ها ما را محاصره دریایی کردند

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شنبه شب اعتراف کرد که این رژیم توسط نیرو‌های یمنی به محاصره دریایی درآمده است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۵ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 10
کد خبر: ۲۱۷۶۳۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ تساحی هنگبی مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به کانال ۱۲ این رژیم، گفت: حوثی‌ها (انصارالله) ما را محاصره دریایی کردند.

وی مدعی شد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رهبران آمریکا، فرانسه و آلمان گفته است که باید علیه حوثی‌ها اقدام کنند، در غیر این صورت (رژیم) اسرائیل اقدام خواهد کرد.

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: جنگ در غزه ممکن است یک ماه یا بیشتر ادامه یابد و دولت آمریکا زمانی برای توقف جنگ برای ما تعیین نکرده است.

هنگبی در ادامه رجزخوانی‌های پوچ خود مدعی شد: ما واقعیت را در مرز با لبنان تغییر خواهیم داد و اگر از راه دیپلماتیک حل نشود، مشکل را نظامی حل خواهیم کرد.

وی همچینین مدعی شد: ما ۱۷ سال در رسیدگی به مشکل حماس تاخیر و تعلل کردیم؛ زیرا از بیم بهایی که اکنون می‌پردازیم، اجتناب می‌کردیم. / سما

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار