گالانت:‌ سرنوشت جنگ در غزه تاثیر مستقیم بر کرانه باختری خواهد داشت-راهبرد معاصر

گالانت:‌ سرنوشت جنگ در غزه تاثیر مستقیم بر کرانه باختری خواهد داشت

یوآف گالانت در سخنانی روز دوشنبه اذعان کرد پیروزی یا شکست اسراییل در جنگ غزه تاثیر مستقیم خود را بر شرایط کرانه باختری و قدس خواهد گذاشت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 12
کد خبر: ۲۱۸۰۹۲

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد: زمانی که شرایط در نوار غزه مشخص شود، به تبع آن اوضاع در کرانه باختری و به ویژه شمال کرانه باختری هم مشخص و واضح خواهد بود.

 

وی که به مقر فرماندهی منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی آمده بود از فرماندهان این منطقه خواست تمامی تلاش خود را برای حفظ شرایط امنیتی آن در سایه جنگی که در نوار غزه در جریان است، به کار بگیرند.

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد نظامیان اسراییلی برای مقابله با مبارزات فلسطینیان شبانه روزی فعالیت کرده و جنگ مستمری را در اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در دست اجرا دارند.

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سپس به فرماندهان این منطقه دستور داد هر کاری که می‌توانند برای حفظ آرامش این منطقه به کار بگیرند تا ارتش اسراییل با فراغ بال در نوار غزه به جنگ بپردازد، چون هدف اصلی از بین بردن حماس و از بین بردن توانمندی نظامی و حاکمیتی آن است و وقتی که این مسئله محقق شد بازتاب خود را بر کرانه باختری و بر تمامی مناطق دیگر خواهد گذاشت./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده