رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه: بعد از سال ۱۳۹۷ که خروج برجام اتفاق افتاد وضع مجموع عمومی اداره دولت متاثر شد ساعت ۲۳ امشب آخرین فرصت واریز وجه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران کنسرو ماهی ۱۴ درصد گران شد تغییر محدودیت سقف دارایی اشخاص در گواهی سپرده شمش نقره کندوان و هراز برفی است؛ انسداد ۳ محور فرعی افزایش مجدد قیمت لبنیات صحت دارد؟ ورود مجلس به مسدودسازی درگاه‌های پرداخت رمزارز قیمت طلا در بازار ایران اول بهمن ۱۴۰۳ / سکه در کانال ۵۷ میلیون تومان دوام نیاورد یارانه دی ماه واریز شد مهلت ۲ هفته‌ای بارگذاری یا اصلاح اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان در سال ۱۴۰۳ معاون وزیر کار: ۳۰ درصد از جمعیت ۱۸ تا ۲۴ سال کشور، تحصیلات متوسطه دوم ندارند شرکت گاز: مصرف گاز در تهران به ۱۱۲ میلیون مترمکعب رسید برزیل به گروه کشور‌های شریک بریکس پیوست شرایط دریافت درگاه پرداخت کارگزاران سکو‌های مبادله رمزارز اعلام شد پیمان پولی میان ایران و روسیه عملیاتی شد

هواپیماهای ATR برجامی به تدریج وارد ناوگان می‌شود

مدیرعامل هما گفت: تا امروز ۲ فروند ای‌تی‌آر وارد چرخه شد و یک فروند تا یک ماه آینده وارد چرخه می‌شود بقیه به محض تامین قطعه وارد ناوگان می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 19
کد خبر: ۲۱۹۱۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، شمس‌الدین فرزادی‌پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته وزارت راه، اظهار داشت: ضمن آنکه ارتقای کیفیت خدمات را در مناطق کمتر برخوردار دنبال می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه از نیمه دی‌ماه پروازهای عمره برقراری می‌شود،گفت: آمادگی برای انجام حج عمره داریم.


وی اظهار کرد: تا امروز ۲ فروند ای‌تی‌آر وارد چرخه شد و یک فروند تا یک ماه آینده وارد چرخه می‌شود بقیه به محض تامین قطعه وارد ناوگان می‌شود.


فرزادی‌پور اطهار داشت: هما در راستای حمایت از تولید داخل این آمادگی دارد که هر هواپیمایی که در حوزه فعالیت و ماموریتش باشد استفاده کند، در مورد هواپیمای سیمرغ هنوز مشخصات خاصی برای ما ارسال نشده است، این هواپیما کارگو و برای انتقال بار است، تغییراتی در پلتفرم ایران ۱۴۰ اجرا شده است و قابلیت حمل بار تا ۸ تن دارد.


مدیرعامل هما تاکید کرد: هر محصول هوایی که وارد بازار شود متناسب با نیاز شرکت و‌ وضعیت ایرلاین تصمیم‌اخذ می‌شود بکارگیری شود یا خیر، اگر هواپیمای سیمرغ وارد بازار شود و‌ مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری را اخذ کند قطعا ما هم استفاده نمی‌کنیم.

 

وی بیان کرد: واگذاری هما از سال‌های گذشته مطرح بوده و از بحث خارج شده است واگذاری هما کار مشکلی است اما من به عنوان متخصص می‌گویم همه کشورهای دنیا که صاحب صنعت هوایی هستند یک ایرلاین ملی وحامل پرچم دارند و برای ایران هم وجود یک ایرلاین ملی واجب است.

 

فرزادی‌پور با بیان اینکه همزمان با مدیرعامل هما پرواز هم انجام می‌دهم، گفت: یک خلبان باید حداقل‌های پروازی را داشته باشد ما هیچ وقت فراتر از آن حداقها پرواز نکردیم و روزهای تعطیل پرواز کرده‌ایم.

 

وی در پاسخ به سوال فارس گفت: بدهی هما به بانک صنعت و معدن بابت هواپیماهای برجامی در حال طی مراحل قانونی است که امیدواریم نتیجه بگیریم، عددی که امروز به عنوان بدهی مطرح می‌شود درصد بالایی از آن صرفا به دلیل افزایش نرخ ارز است مکاتباتی در موضوع بودجه ۱۴۰۳ در این باره داشته‌ایم./ فارس

ارسال نظر