در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چه گذشت؟-راهبرد معاصر

در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چه گذشت؟

جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از ساعت 10 صبح برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۱۱ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 01
کد خبر: ۲۲۱۴۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ احسان اصولی درمورد جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: این جلسه از ساعت 10 صبح در مرکز ملی فوتبال آغاز شد. مباحث و مصوباتی به تصویب رسید. در ابتدای جلسه گزارش مفصلی از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه اعزام به جام ملت‌های آسیا ارائه شد و اعضای هیات رئیسه در جریان کم و کیف فعالیت این حوزه قرار گرفتند. نکات و ملاحظاتی ارائه شد و یک بازی دوستانه هم در جریزه کیش تدارک دیده شده است. مجموعه اقدامات پشتیبانی که در این ایام باید در قطر برای تیم ملی انجام شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارش‌هایی در این خصوص ارائه شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: درمورد حضور هواداران و لیدرهای مشوق تیم ملی در قطر نیز توضیحات و گزارش‌هایی ارائه شد. تصمیماتی هم در این زمینه اتخاذ شد.

اصولی ادامه داد: درخصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها که یکی از مسائلی است که مجموعه باشگاه‌های ما با آن درگیر هستند و در ارتباط با تکالیفی که AFC و فیفا در این حوزه ابلاغ می‌کنند، بحث شد و نکات و دستورالعمل‌هایی در این خصوص در حال تدوین است. نظرات اعضای هیات رئیسه اخذ و گزارشی توسط مصطفی زارعی (مسئول دپارتمان مجوز حرفه‌ای‌) ارائه شد.

وی عنوان کرد: مجید جلالی، تکنیکال دایرکتور فدراسیون در این جلسه شرکت کرد و در خصوص راهبردهای کلان فدراسیون فوتبال در مبحث فنی و توسعه فنی فدراسیون نکاتی را ارائه کرد. درمورد دیدگاه‌های فدراسیون و دیدگاه‌ها و کار کارشناسی که توسط خودش و همکارانش انجام شده و نقشه راه فدراسیون جهت توسعه همه جانبه، تدوین و تعیین فلسفه فوتبال کشورمان، نکاتی گفته شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون اضافه کرد: در حوزه تدوین برنامه جامع فدراسیون برای تمام تیم‌های ملی با توجه به جایگاه فوتبال ایران در سطح آسیا، هدف‌گذاری و چشم‌اندازی‌های ترسیم شده مباحث مختلفی داشتیم. در حوزه طراحی برنامه، تامین مایحتاج و پشتیبانی‌های لازم در این مورد مباحث بسیار مفصل بود که دوستان شرح آن را خواهند گفت.

اصولی تاکید کرد: درگذشت ملیکا محمدی را به جامعه ورزش به ویژه فوتبال بانوان مجدد تسلیت می‌گوییم. در جلسه امروز گزارشی درمورد آخرین وضعیت 2 فوتبالیست آسیب دیده تیم ملی بانوان در سانحه شهر بم، گزارش‌هایی دریافت و قرار شد فدراسیون کمک هزینه درمان آنها را پرداخت کند تا به زودی شاهد سلامتی این 2 عزیز باشیم./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده