موافقت تل آویو با دسترسی هیات سازمان‌ملل به شمال غزه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

موافقت تل آویو با دسترسی هیات سازمان‌ملل به شمال غزه

رژیم صهیونیستی در نظر دارد به هیات سازمان ملل اجازه دهد به شمال غزه دسترسی پیدا کنند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۰ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 10
کد خبر: ۲۲۲۷۳۵

به گزارش راهبرد معاصر، اتهامات وارده سنگین به رژیم صهیونیستی درباره نسل کشی در نوار غزه باعث شده است تل آویو به دنبال راهکار‌هایی جهت تطهیر چهره زشت خود برآید. همکاری با سازمان‌های بین المللی یکی از این موارد است.

 

به گزارش الجزیره، اسراییل در نظر داد به هیات سازمان ملل اجازه دسترسی به شمال غزه را بدهد.

 

پایگاه خبری والا رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر، افزود: این هیات به دنبال برآورد شرایط زیرساخت‌ها در شمال غزه هستند. همچنین آن‌ها می‌خواهند بدانند فلسطینیان برای بازگشت به این منطقه نیازمند چه چیز‌هایی هستند.

 

اکنون اسراییل پس از درخواست آمریکا، با فشار آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور که در سرزمین‌های اشغالی حضور دارد اجازه بازگشت فلسطینیان به خانه‌های خود را در شمال داده است. این نگرانی وجود داشت که رژیم صهیونیستی به دنبال اخراج این فلسطینیان از غزه و اشغال این باریکه باشد.

 

الجزیره در گزارش خود تاکید دارد: اسراییل به دنبال آن است که از بازگشت فلسطینیان به شمال غزه به عنوان اهرمی در مذاکرات برای بازگرداندن اسرای در بند خود استفاده کند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار