ورود موج بارشی جدید به کشور-راهبرد معاصر

ورود موج بارشی جدید به کشور

رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از اواسط هفته آینده موج بارشی از کشور عبور خواهد کرد که به‌ویژه در مناطق غربی بارش‌های خوبی را به دنبال خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۹ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 19
کد خبر: ۲۲۴۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

وزود موج بارشی جدید به کشور

به گزارش راهبرد معاصر؛ صادق ضیائیان مدیرکل دفتر پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: موج بارشی جدید به کشور، از اواسط هفته آینده وارد کشور خواهد شد و کانون بارش‌ها، استان‌های غربی از‌جمله غرب کردستان، غرب آذربایجان و سواحل شمالی کشور است.

وی ادامه داد: استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در اواسط هفته آینده شاهد بارش های به صورت پراکنده خواهند بود.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی یا آور شد : از امروز تا دوم بهمن افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان افزود: از روز شنبه تا دوشنبه ، به دلیل وزش باد به نسبت شدید و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر و هرمزگان همچنین در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان‌، خطر غرق شدن شناگرها، آسیب به تورها و قفس‌های صیادی، اختلال در تردد و فعالیت‌های دریایی، احتمال آسیب به شناورهای سبک، احتمال خسارت به تاسیسات ساحل و فراساحل و احتمال اختلال در فعالیت سکوهای نفتی وجود دارد./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
0
0
وزود
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار