عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی حکم پرستو احمدی و همراهانش صادر شد سه متهمِ ۱۹ هزار مرگ/ چرا سالانه ۲۰ هزار ایرانی جان می‌بازند؟

تصمیم جدید برای بازنشستگان

تصمیم جدید برای بازنشستگان بخشنامه عدم الزام به بازنشسته کردن کارکنان دارای ۳۰ یا ۳۵ سال سابقه خدمت از سوی سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 26
کد خبر: ۲۲۵۲۳۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین عرب اسدی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه‌ای اعلام کرد، پیرو بخشنامه شماره ۵۳۳۴۲۰ تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ مبنی بر بهره‌گیری دستگاه‌های اجرایی از اختیار حاصل از بند (الف) ماده (۱۰۳) قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص احراز شرایط بازنشستگی، با عنایت به آرای شماره ۸۲۵- ۸۲۴ مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ و شماره ۸۴۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ هیات تخصصی استخدامی دیوان عدالت اداری بخشنامه مزبور در راستای سیاست‌های کلی دولت بر اجازه دستگاه‌های اجرایی برای اعمال اختیار خود تأکید نموده و برای آن‌ها ممنوعیت ایجاد نکرده است.

مع‌الوصف، ادامه همکاری خدمت کارمندان تا رسیدن به شرایط بازنشستگی اجباری مقرر در ماده (۱۰۳) قانون مدیریت خدمات کشوری حسب اختیار دستگاه‌های اجرایی منعی ندارد.

بر این اساس رویه سابق مبنی بر الزام بازنشستگی کارمندان با سابقه ۳۰ و ۳۵ سال بدون احتساب سن کارمند لغو شده و صرفا معیار سن در مورد بازنشستگی کارمندان دولت لحاظ خواهد شد. / خبر آنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار