چه کسی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس می شود؟-راهبرد معاصر

چه کسی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس می شود؟

اوسمار ویرا در میان تعجب پرسپولیسی‌ها و همه اهالی فوتبال به عنوان سرمربی جدید این تیم برگزیده و مشغول به کار شد. حالا او باید به دنبال یک مربی دروازه‌بان‌ها باشد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 28
کد خبر: ۲۲۵۷۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم پرسپولیس، ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو ملقب به ننکا، مربی دروازه‌بانی سرخپوشان ایران با باشگاه برای جدایی توافقی و پایان همکاری به توافق رسید و به این ترتیب پایان فعالیت او در باشگاه به اعلام شد.

باشگاه پرسپولیس نیز تلاش خاصی برای حفظ این مربی دروازه‌بانی برزیلی نکرد و در این رابطه نوشت: ننکا از مربیان ارزشمند است که در فوتبال ایران حضور پیدا کرد و به دلیل مسایل شخصی و خانوادگی از باشگاه خواسته بود با جدایی او موافقت شود. او قبل از حضور در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، برای مدت 20 سال در باشگاه‌های معتبر فوتبال قطر به عنوان مربی دروازه‌بانی فعالیت داشت. از ولسلی ننکا به خاطر زحمات و تلاش‌هایش در پرسپولیس، ایفای نقش در کسب سه گانه قهرمانی و کمک به ایجاد تعریفی مدرن و جدید از پست دروازه‌بانی در فوتبال ایران سپاسگزاریم و برای او در زندگی شخصی و ادامه مسیر حرفه‌ای زندگی‌اش، آرزوی موفقیت داریم.

با توجه به جدایی ننکا و پس از انتخاب اوسمار ویرا، در تیم جدید کادر فنی پرسپولیس فعلا مربی دروازه‌بان‌ها حضور ندارد.

درهمین ارتباط شنیدیم قرار است از میان سه گزینه داخلی و خارجی، یکی به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس، بیرانوند و سایر دروازه‌بان‌ها را تمرین دهد. گفته می‌شود گزینه اول یک مربی برزیلی است که ظاهرا اوسمار ویرا به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده است اما باید رقم درخواستی او معقول بوده و به بودجه قرمزها بخورد. گزینه دوم داوود فنایی است که پیش از این سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را در پرسپولیس داشته اما به دلایلی از او جدا شده و در تیم های دیگر مشغول به کار شد. گزینه سوم شنیده می‌شود محسن سیدی است که در تیم نفت تهران مربی علیرضا بیرانوند بود و در مقطعی هم به خواست این گلر ملی‌پوش در پرسپولیس مشغول به کار شد./خبرورزشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده