اوسمار :دنبال حاشیه نیستیم و سعی کردیم به تمرین و مابقی کار برسیم-راهبرد معاصر

اوسمار :دنبال حاشیه نیستیم و سعی کردیم به تمرین و مابقی کار برسیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که تیمش کار سختی در دیدار مقابل شمس آذر پیش رو خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۷۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که قبلاً گفتم هفته های آخر لیگ خیلی سخت است و ما هم فردا بازی مهمی داریم، مقابل تیمی که خیلی خوب بازی می‌کند. در نیم‌فصل اول هم بازی سختی مقابل آنها بازی داشتیم. به شمس آذر و باشگاه آنها تبریک می‌گویم، بابت تیمی که درست کردند. نشانه آنهم جایگاه‌شان در جدول است که خیلی خوب پیشرفت کردند.

 

وی در ادامه افزود: سه بازی آخر کمی فشرده شد. بازی قبل هم کمی برای ما سخت شد و 3 بر صفر عقب بودیم و توانستیم ببریم. به خاطر همین تصمیم گرفتیم این چند روز را بیشتر استراحت کنیم، اما کارهای تاکتیکی و استراتژی را فراموش نکردیم و به دنبال نتیجه در بازی فردا هستیم.

 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه یکی از نگرانی‌های هواداران تزلزل این در خط دفاعی است و چقدر روی این نقطه ضعف کار شده است، گفت: همیشه دوست دارم کنار رسانه‌ها باشم. مخصوصاً جایی که احترام می‌بینم و در قزوین این اتفاق در دفعه قبل رخ داد. حق با شماست در بازی قبل دفاع ما متزلزل بود، ولی همانطور که گفتم ما در این چند روز بیشتر استراحت کردیم. طرز بازی شمس آذر با استقلال خوزستان فرق می‌کند و ما نباید به فکر بازی قبل باشیم و باید ببینیم فردا چه اتفاقی می‌افتد.

 
اوسمار در پاسخ به سؤالی درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار فردا تصریح کرد: امیدوارم او فردا روز خوبی داشته باشد و مشکلی برای تیم میزبان و ما نباشد و یک روز خوب داشته باشد.

 
وی در واکنش به صحبت‌های سرمربی و بازیکنان تیم استقلال در چند روز گذشته و اینکه چه پاسخی به آنها دارد، عنوان کرد: برایم فرق نمی‌کند، چه اینجا کار کنم، چه برزیل من طرز کارم را عوض نمی‌کنم. درباره چیزهایی که نمی‌توانم کنترلی روی آنها داشته باشم سعی می‌کنم حرف نزنم. بیشتر تمرکزم روی بازیکنان و تاکتیک خودمان است. روی برنامه‌ریزی سازمان لیگ یا داوری‌ها سعی می‌کنم نظری نداشته باشم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا او از بازیکنان پرسپولیس خواسته است که جواب استقلالی‌ها را ندهند، تأکید کرد:  پرسپولیس از ابتدا دنبال این نبوده است که بچه‌ها دنبال حاشیه بروند. سعی کردیم به تمرین و مابقی کارها برسند. فکر می‌کنم کسانی که در باشگاه هم هستند تلاش می‌کنند تا سراغ مسائل حاشیه‌ای نروند و کار خود را به نحوی شایسته انجام دهند.

 
اوسمار درباره آنالیزش از تیم شمس آذر و اینکه نکونام پنالتی پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان را ناعادلانه دانسته و عنوان کرده است دست‌های پشت پرده سعی دارند پرسپولیس قهرمان شود، تصریح کرد: درباره سؤال اول باید بگویم دلیل شرکت مربیان در نشست خبری پاسخ به سؤالات فنی است. مثل بازی‌های قبل همکاران‌مان بازی‌ها را آنالیز می‌کنند. شمس آذر یک فصل خیلی خوب را گذرانده است. ما بازی‌های شمس آذر را دیدیم و می‌دانیم که خوب پرس و فضاسازی می‌کند. بازیکنان این تیم سانترهای خوبی ارسال می‌کنند و به خوبی از فرصت‌ها بهره می‌برند. می‌دانیم فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت و امیدواریم بازی خوبی باشد. شمس آذر با اینکه چند بازیکنش در نیم‌فصل جدا شدند، اما خودش را حفظ کرد و نتایج خوبی گرفت.

 
«برخی مربیان گفته‌اند که اجازه نمی‌دهند تیم آنها قهرمان شود، آیا در صورت عدم قهرمانی پرسپولیس شما هم از این نوع صحبت‌ها خواهید داشت؟»، وی در پاسخ به این سوال و همچنین عدم استقبال هوداران از او در ابتدای سرمربیگری و تغییر این نگرش پس از نتایج خوب تصریح کرد: درباره صحبت نکونام من نظری ندارم. من همیشه نظریه خودم را ارائه می‌دهم و کار خودم را می‌کنم. بزرگی یا کوچکی مربیان را می‌توان از روی نتایج تیم بررسی کرد و به نظرم یک مربی نمی‌تواند بگوید برای یک نیمکت بزرگ است یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور دو بازیکن قزوینی در تیم پرسپولیس و نظر او در این خصوص بازیکنان این شهر، توضیح داد: شاید من بتوانم در مورد شهرهای برزیل بهتر نظر دهم تا ایران. وقتی یک تیمی دو بازیکن از یک شهر دارد فکر می‌کنم نماینده خوبی برای آن شهر باشد و الگوی خوبی برای کوچک‌ترها باشند تا اینکه شهرشان در تیم‌های بزرگ نماینده داشته باشند.

 
اوسمار درباره اینکه چه نکته‌ای به هواداران دو تیم دارد، یادآور شد: هواداران ما از ابتدا تا الان همیشه کنارمان بوده‌اند و در شرایط سخت تیم را کمک کرده‌اند. امیدوارم فردا هم در  استادیوم حاضر باشند و با کمک‌شان تیم را حمایت کنند و بازی خوبی ببینیم./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده