عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مقاومت در کرانه باختری-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مقاومت در کرانه باختری

نیروهای مقاومت مستقر در کرانه باختری در برابر تجاوزات و حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه شهرهای مختلف این منطقه ساکت نبوده و دست به اجرای برخی عملیات ضدصهیونیستی زده اند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 19
کد خبر: ۲۲۹۰۲۰

به گزارش راهبرد معاصر، این درگیری‌های مسلحانه به روستای معروف به روستای مثلث الشهدا نیز کشیده شد. اشغالگران صهیونیست به صورت گسترده در اطراف منطقه‌های جبع، عرابه، بیرالباشا و الزبابده مستقر شدند.

 

درگیری‌های دیگری نیز در ورودی اردوگاه شعفاط میان جوانان فلسطینی و عناصر اشغالگر به وقوع پیوسته است به طوری که این عناصر مجبور شدند ورودی مذکور را ببندند.

 

شبکه الجزیره گزارش داد که درگیری‌های مسلحانه ای میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در منطقه قباطیه واقع در غرب جنین به وقوع پیوسته است.

 

گردان قباطیه اعلام کرده است که رزمندگان فلسطینی تجهیزات نظامیان صهیونیست را با استفاده از بمب‌ها و نارنجک‌ها هدف قرار دادند.

 

در این عملیات تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار